Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: در  شرایطی که کشورمان با تحریم و تورم دست به گریبان است و از سوی دیگر، بیماری کرونا باعث به تعطیلی کشاندن برخی از ابعاد اقتصادی کشورمان شده است، نیاز است که مسئولان مجلس و دولت با همکاری بیش از پیش، در صدد حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند.  

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد پاک‌مهر نماینده بجنورد و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی از زمان آغاز به کارش، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را در اولویت برنامه های خود قرار داده است، گفت: مجلس یازدهم در شرایطی آغاز به کار کرد که با مشکلات عمده ای در حوزه اقتصادی دست و پنجه نرم می کردیم اما بحمدالله تا به امروز شاهد اقدامات نمایندگان مجلس برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بوده ایم که می توان به اقداماتی همچون تامین کالای اساسی و ممانعت از افزایش بیش از پیش قیمت آن، طراحی ساماندهی بازار مسکن و خودرو، افزایش مالیات برخانه های خالی به منظور کم رنگ کردن دست دلالان از بازار مسکن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.

وی افزایش قیمت کالاهای اساسی را خط قرمز مجلس دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط تحریم و تورم به سر می بریم و هر لحظه امکان رخ دادن بحرانی در هر حوزه اقتصادی کشورمان وجود دارد، مجلس در تلاش است تا از وقوع هر بحرانی جلوگیری کند و اگر در طول روزهای گذشته با افزایش قیمت مرغ مواجه بودیم، دیدیم که نمایندگان و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس با برگزاری جلسه ای با مسئولان دولتی، رفع این مشکل را در اولویت جدی خود قرار دادند و بحمدالله اوضاع بازار مرغ و محصولات پروتئینی آرام تر شد.


حل مشکلات معیشتی جزو اولویت مجلس است

پاک مهر با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور با همراهی و همکاری بین مسئولان کشورمان محقق خواهد شد، افزود: در  شرایطی که کشورمان با تحریم و تورم دست به گریبان است و از سوی دیگر، بیماری کرونا باعث به تعطیلی کشاندن برخی از ابعاد اقتصادی کشورمان شده است، نیاز است که مسئولان مجلس و دولت با همکاری بیش از پیش، در صدد حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند چرا که شرایط سختی است و انشالله با موفقیت آن را پشت سر خواهیم گذاشت.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه در طول سال های گذشته حل اقتصاد کشورمان به برجام گره زده شده بود، ابراز داشت: برجام یک تعهد بین المللی بود که امریکا به هیچ یک از تعهدات خودش پابرجا نبود و فقط ایران به آن پایبند بوده است و امیدداشتن به برجام باعث شد که کشورمان خسارت های زیادی را متحمل شود که بحران اقتصادی فعلی در کشورمان حاصل همان نگاه و اندیشه و امیدداشتن به برجام است و نیاز است مسئولان در پی حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند و نگذارند اقشار ضعیف جامعه متضرر شوند.


بیکاری،تورم و کرونا را باید مهار کنیم

وی، تلاش های مجلس را در راستای جلب رضایت عموم مردم ارزیابی کرد، تاکید کرد: طرح های زیادی در زمینه بهبود شرایط اقتصادی در مجلس تصویب و در مرحله نهایی است و باید دولت با اجرای صحیح آن باعث بهبود اوضاع نابسامان بیکاری، تورم و همچنین بیماری کرونا شود تا بتوان به بهترین شکل این موضوعات را مدیریت کرد و با گشایش اقتصادی، حلال مشکلات مردم بود.

پاک مهر در پایان گفت: نوسانات بازار ارز توانست اثرات روانی زیادی در بازار مسکن و خودرو بگذارد و مجلس در این خصوص به طور جدی وارد شده تا بتواند با تصویب طرح هایی، باعث بهبود شرایط حاکم در موضوعات مسکن و خودرو شود و یقینا کم رنگ کردن حضور دلالان و سوداگران از این بازارها، باعث کاهش قیمت ها خواهد شد.

 

منبع: در  شرایطی که کشورمان با تحریم و تورم دست به گریبان است و از سوی دیگر، بیماری کرونا باعث به تعطیلی کشاندن برخی از ابعاد اقتصادی کشورمان شده است، نیاز است که مسئولان مجلس و دولت با همکاری بیش از پیش، در صدد حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند.

 

منبع: رادار اقتصاد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازار مسکن قیمت مسکن گرانی مجلس یازدهم قیمت خودرو حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اقتصادی کشورمان بیماری کرونا بازار مسکن تحریم و تورم مسکن و خودرو مردم باشند بیش از پیش پاک مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: در راستای رفاه حال شهروندان توسعه بازارهای روز در اولویت کاری شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، سیدرضا هاشمی اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان محترم و ساماندهی دست‌فروشان علاوه‌بر بازار روزهایی که فعال هستند، تعداد سه بازارچه دیگر در پایان سال گذشته راه‌اندازی شد.

وی افزود: در حال حاضر دو بازار روز در کوی شهرداری و میرآباد شرقی جنب آتش‌نشانی فعال است اما کسبه از بازارچه ولیعصر استقبال نکردند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد بیان کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم نسبت به توسعه و بهبود بازارهای روز در سطح شهر اقداماتی را در دستور کار قرار دهیم.

هاشمی با بیان این‌که در حال حاضر بازار روزهای یکشنبه بازار، سه‌شنبه بازار و پنج شنبه بازار در شهرکرد فعال است، ادامه داد: در صورت استقبال کسبه از بازارهای جدید میوه و تره‌بار، این بازارها به صورت دائمی خواهد شد.

کد خبر 746884

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند