Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد شهر خودرو را با سه گل شکست دهد. هر چند سرخپوشان به این برد قاطع رسیدند اما موقعیت خراب کردن سرخپوشان در این بازی یکی از نکات ویژه بود که به اعتقاد خیلی از کارشناسان باید این مشکل حل شود.

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد شرایط مختلف از جمله عدم تمرکز مهاجمان، عملکرد خوب سرخپوشان در خطوط مختلف و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با شهر خودرو چطور بود؟
بازی خوبی را شاهد بودیم. پرسپولیس در این بازی برد هوشمندانه‌ای را بدست آورد. تیم در نیمه نخست موفق شد انرژی حریف را بگیرد و در ادامه تفکرات خود را بر حریف قالب کند.

پرسپولیس مقابل شهر خودرو بر خلاف دیدارهای اول فصل عملکرد خوبی داشت. دلیل این موضوع چه بود؟
مسابقات اول فصل شرایط خاص خودش را دارد اما پرسپولیس رفته رفته بهتر شد و در بازی برابر شهر خودرو هم چهره تقریبا واقعی پرسپولیس را دیدید. این تیم چندین و چند موقعیت خلق کرد و ۳ گل هم زد که جای تقدیر دارد.

اما همچنان پرسپولیس موقعیت زیاد از دست می‌دهد.

در فوتبال نمی‌شود که همه موقعیت ها گل شود. درست است پرسپولیس می‌توانست گل‌های زیادی بزند اما این اتفاق رخ نداد. تازه اول فصل است و اوضاع رفته رفته بهتر می‌شود.

مهاجمان تیم در گلزنی ناکام هستند.

به نظر من تیم ببرد، فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند. اصلا دروازه‌بان بیاید گل بزند. چه ایرادی دارد؟ مهم گلزنی تیم است که پرسپولیس در این بازی سه گل زد.

اما از دست دادن موقعیت‌های صد درصد گلزنی هم در آستانه فینال آسیا جای نگرانی دارد؟
درست است. اما خلق موقعیت خودش جای شکر دارد که پرسپولیس به خوبی این کار را انجام می‌دهد. مهاجمان هم دقت‌شان را بالا می‌برند.

آیا انتقادات از مهاجمان پرسپولیس درست است؟
همین فشارها است که باعث می‌شود تمرکز بازیکنان پایین بیاید. ما با گل مهدی عبدی به فینال آسیا رسیدیم. با گل همین بازیکن استقلال را شکست دادیم. از طرفی آرمان رمضانی هم نشان داده بازیکن خوب و قابلی است. نباید خودمان روی بازیکنان‌مان فشار بیاوریم.

توصیه شما برای حل این مشکل چیست؟
کادر فنی باید روحی و روانی روی آنها کار کند. اگر آنها اعتماد به نفسشان بیشتر شود به طور حتم می‌توانند برای تیم مفید باشند.

آیا پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان می‌تواند موفق باشد؟
امسال مطئن هستم با توجه به شرایطی که وجود دارد تیم قهرمان آسیا خواهد شد.

در لیگ ایران چطور؟ کسب پنجمین قهرمانی متوالی....

به نظر من شرایط پرسپولیس نسبت به پارسال خیلی بهتر است و از طرفی رقیب خاصی در لیگ وجود ندارد که بخواهد مشکل ساز شود. به نظر من در لیگ کار سختی برای قهرمانی وجود ندارد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس استقلال مهدی عبدی لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس استقلال مهدی عبدی لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس استقلال مهدی عبدی لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی اخبار کنکور شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آن‌ها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید