Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش گفت: یکی دو رسانه گفتند مربی اخراجی سرمربی چوکا شد چون به آن‌ها گفتم پوستتان را می‌کنم که از بچه‌های مردم پول زور می‌گیرید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی لطیفی در مورد قبول هدایت تیم چوکای تالش اظهار داشت:

من و چند مربی دیگر که سابقه کار در لیگ برتر را هم داشتند به عنوان گزینه مطرح بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه دادم و شرایطم را مطرح کردم.  بعد از چندروز مذاکره، مسئولان باشگاه شرایطم را قبول کردند و قرارداد را امضا کردیم.

لطیفی در مورد شرایطش برای کار در چوکا تصریح کرد:

در صحبت با آرش ریاضی‌مند مالک باشگاه، روی دو موضوع تاکید کردم. اول اینکه درصد قرارداد بازیکنان که به آن‌ها قول داده شده پرداخت شود و دوم اینکه تیم باید سیستماتیک باشد و نظامند کار کند، مساله‌ای که خواست هواداران است.

سرمربی چوکا گفت:

من گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان بودم. میرشادماجدی به من گفت ما یک ریال هم پول نداریم اما به شما اعتماد داریم و از شما نتیجه می‌خواهیم. من هم اعلام کردم که باید شرایط کار فراهم باشد. حرفی که به ریاضی‌مند هم زدم و گفتم چون تیم چوکا ریشه دار است و هواداران خواسته‌هایی دارند. باید شرایط کار برای بازیکنی که سه ماه است پول نگرفته فراهم و همچنین نظم و انضباط باید ایجاد شود.

وی افزود:

دو روز پیش به من اطلاع دادند که علی صنعت زاده مالک جدید باشگاه است که ۵۰درصد آن را خریداری کرده و من همین حرف‌ها را هم به او زدم. او اعلام کرد که با ریاضی‌مند به این جمع بندی رسیده‌اند که علی لطیفی به سبب تجربه کار در تیم‌های بحرانی بهترین گزینه است. پس از این گفت‌وگو بعدازظهر دیروز پول بازیکنان واریز شد و قرارداد را امضا کردیم.

لطیفی با اشاره به شیطنت‌های صورت گرفته علیه خودش اظهار داشت:

سال گذشته مالک ملوان به من گفت؛ دلار دارم و ۶۵۰۰دلار ازقرارداد را به شما می‌دهم فقط شما سکوت کن تا کارهایی که می‌خواهیم انجام بدهیم. من یا باید بی خیال مردم می‌شدم یا اینکه شرافتم را حفظ می‌کردم. با اینکه در آن زمان به شدت نیازمند پول بودم اما این را قبول نکردم و تمام حرف‌ها را زدم و گفتم فردا آخرین بازی من است و استعفایم را هم نوشته‌ام. بسیاری هستند که دوست دارند یک میلیارد هم بدهند و به ملوان یا چوکا بروند اما من هفته دوم استعفا کردم.

وی ادامه داد:

فکر می‌کنم در تاریخ فوتبال ایران فقط دو نفر این کار را کردند. یکی من و یکی امیرقلعه‌نویی که البته در آن زمان در لیگ برتر بود و شاید از لحاظ مالی شرایطش با من متفاوت بود. ولی من در سخت‌ترین شرایط از شرافتم دفاع کردم. مردم انزلی هم این را متوجه شدند. در ابتدای فصل جاری هم قرارداد من و کادرم حدود ۸۰۰میلیون بود و قول دادند که ۱۰میلیارد بودجه می‌دهند اما این اتفاق نیفتاد و به همین دلیل استعفا کردم.

لطیفی با اشاره به رزومه‌اش در گل‌ریحان تصریح کرد:

من تنها مربی تاریخ اکسین بودم که با بودجه ۲میلیاردتومان بیشترین امتیاز را برای این تیم گرفتم. در آن سال گفتند برای نگه داشتن تیم در لیگ یک ۵۰درصد به قراردادم اضافه می‌کنند اما من تیم را مدعی صعود کردم و بهترین آمار برد را رقم زدیم. اما یکی دو رسانه گفتند مربی اخراجی سرمربی چوکا شد. اینطور نوشتند چون من به آن‌ها گفتم پوستتان را می‌کنم چون از بچه‌های مردم پول زور می‌گیرید. به آن‌ها گفتم جلوی شما می‌ایستم و ایستادم.

سرمربی چوکا خطاب به هواداران این تیم گفت:

به مردم تالش می‌گویم؛ آخرین گزینه من بحث مالی خودم و کادرم بود. شرایطی که مطرح کردیم فقط برای هواداران و بازیکنان بود. در تمام ۱۱-۱۲ سالی که مربیگری کردم موفق بودم. نه سقوط داشتم و نه فساد. بزرگترین مُبَلغ من بعد از خدا بازیکنانم هستند و این برای من افتخار است. مانند یک سری از افراد نیستم که از بازیکنان و خبرنگاران پول بگیرم.

ستاره اسبق استقلال افزود:

وقتی استعفا می‌دهم یعنی به هرطریقی برای ماندن آویزان نیستم. به هیچ مقام و مسئولی هم وصل نیستم. در یکسال گذشته چندین تیم بودند که در آستانه امضای قرارداد بودیم اما ناگهان یک مربی که به نماینده یا مسئولی وصل بود قرارداد می‌بست. ولی من یقین دارم خدا اجرم را می‌دهد چون کارم سالم است. امیدوارم اینکه گفته می‌شود چند مربی فاسد قرار ست مادام‌العمر محروم شوند هرچه زودتر رقم بخورد.

علی لطیفی در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای چوکا در فصل جدید لیگ دسته اول دارد، عنوان کرد:

شرایط بسیار سخت است و از هواداران خواهش می‌کنم صبور باشند. نه من بلکه بهترین مربی دنیا هم برای جاری کردن تفکراتش به ۶تا۸ هفته زمان نیاز دارد. دو مربی خوب یعنی علیرضا نیکبخت واحری و علی چینی در کنار من خواهند بود. برای مربی دروازه‌بان‌ها نیز با چند گزینه صحبت کردیم. با توجه به اینکه شرایط مالی باشگاه خوب نیست تلاش می‌کنیم که گزینه اسم و رسم داری به کادرفنی اضافه شود و در عین حال درخواست مالی عجیب و غریب نداشته باشد. همانطور که خودم از مسائل مالی گذشتم انتظارم این است که همکارانم هم به خاطر هواداران حداقل امسال خواسته زیادی نداشته باشند.

وی افزود:

این تیم نه از نظر فردی، به صورت کلی خوب بسته نشده است. مثلا برای یک پست ۴ بازیکن جذب شده اما در یک پست فقط یک بازیکن داریم. تیم بالانس نیست و از طرفی آماتور گونه گل می‌خورد. اولین هدف ما خروج از بحران است و بعد از این کار، تلاش می‌کنیم با چنگ و دندان امتیازات را جمع و سپس در نیم‌فصل چند بازیکن خوب جذب کنیم تا تیمی در حد شان تالش ساخته شود.

علی لطیفی تصریح کرد:

اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم رتبه تک رقمی به دست بیاوریم. شاید این حرف الان خیلی رویایی باشد اما هواداران یقین بدانند و قول می‌دهم تیم در لیگ یک حفظ می‌شود. در قدم بعدی باید تیمی بسازیم که سال بعد چه ما باشیم و چه نباشیم چوکا یک مدعی برای صعود به لیگ برتر باشد.این تیم ریشه و فرهنگ دارد و تمام زندگی مردم فهیم تالش و هوادارانش است. به بازیکنان و مالکیت هم گفتم؛ ما می‌جنگیم و می‌میریم تا چوکای تالش سقوط نکند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چوکای تالش علی لطیفی استقلال چوکای تالش علی لطیفی سرمربی چوکا چوکای تالش علی لطیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: پاکستان از مهاجرین به‌عنوان ابزار فشار استفاده نکند

سخنگوی طالبان از دولت پاکستان خواست تا از مهاجرین و پناهجویان افغان به‌ عنوان ابزار فشار علیه کابل استفاده نکند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در واکنش به تصمیم دولت پاکستان برای آغاز دور دوم اخراج مهاجرین و پناهجویان افغان از اسلام‌آباد خواست تا از آنها به‌عنوان ابزار فشاری علیه هیئت حاکمه افغانستان استفاده نکند.

مجاهد اظهار داشت: این اقدام قانونی نیست، خلاف هنجارهای بین‌المللی و همچنین اصول همسایگی و اسلامی است. ما هم می‌خواهیم مهاجرین به افغانستان بازگردند و در اینجا زندگی آبرومندانه داشته باشند، اما از حضور آنها نباید استفاده ابزاری صورت گرفته و وسیله فشار بر کشور باشند.

وی افزود: وظیفه ما این است که برای بازگشت مهاجرین آمادگی داشته باشیم و برای جابجایی آنها به وطن و خانه‌شان خدمات ارائه کنیم.

این در حالی است که رسانه‌های پاکستانی از آمادگی دولت این کشور برای راه‌اندازی مرحله دوم اخراج اتباع افغانستان با هدف اخراج نزدیک به یک میلیون پناهجوی «با مدرک» خبر می‌دهند.

از اکتبر سال گذشته میلادی(مهر 1402) تاکنون، پاکستان بیش از نیم میلیون پناهجوی افغان را اخراج کرده است.

آمادگی پاکستان برای اخراج پناهجویان «با مدرک» افغان متقی: فشار اسلام‌آباد به مهاجرین افغان برای تحقق درخواست‌هایی است که در اختیار کابل نیست

در مرحله دوم قرار است مهاجرانی اخراج شوند که مدرک مهاجرتی «کارت شهروندان افغان» را دارند و در مرحله سوم مهاجرانی اخراج خواهند شد که کارت مهاجرت سازمان ملل را دارند.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • جزو آخرین گزینه‌ها برای حضور در این دیدار بودم / «الاعمال بالنیات» برایم معنا شد
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم
  • طالبان: پاکستان از مهاجرین به‌عنوان ابزار فشار استفاده نکند
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • یاری رسانی جوانان هلال احمر لارستان به مسافران نوروزی + تصاویر