Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@05:52:24 GMT

مهدی عبدی: کرونا نگرفتم، به همین خیال باشید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۴۲۵۰

مهدی عبدی: کرونا نگرفتم، به همین خیال باشید

مهدی عبدی به خبر حاشیه ای که در خصوص او منتشر شده واکنش نشان داد.

فوتبال در شبکه های اجتماعی / مهدی عبدی استوری جدیدی منتشر کرد.

به گزارش طرفداری، ساعاتی پیش یکی از هواداران تیم استقلال با انتشار عکسی در کنار مهدی عبدی و نوشتن متنی برعلیه باشگاه پرسپولیس، حواشی خاصی ایجاد کرد. موضوعی که واکنش های زیادی به همراه داشت چراکه کار این هوادار به لحاظ انسانی درست نمی آمد و از طرفی موضوعی علیه مهدی عبدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون این بازیکن پرسپولیس به موضوع واکنش نشان داده و ادعا کرده که این تصویر مربوط به دو ماه قبل است. متن استوری مهدی عبدی به شرح زیر است:

اخوی تو این دو ماه که از این عکس میگذره خداروشکر کرونا نگرفتم به همین خیال باشین????

استوری مهدی عبدی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا پس از پیروزی مقابل صنعت نفت در آبادان به نشست خبری رفت اما خبرنگاران اعلام کردند به دلیل اینکه او روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشده بود، کنفرانس او را تحریم می‌کنند و از سرمربی پرسپولیس سوالی ندارند و اجازه صحبت به او را ندادند.

پس از این اتفاق اوسمار در شرایطی که همان‌جا نیز در جو متشنج سالن کنفرانس آبادان عذرخواهی کرده بود، با انتشار یک استوری بار دیگر از اصحاب رسانه عذرخواهی کرد.

اوسمار در استوری اینستاگرامش نوشت:"می‌خواستم از دوستان رسانه بابت شرکت نکردن در کنفرانس خبری قبل از بازی عذرخواهی کنم. همه می‌دانند که من هیچ وقت از وظیفه خودم به عنوان سرمربی و حضور در نشست‌های خبری کوتاهی نکردم اما این بار و با توجه به دیر رسیدن ما به آبادان، به دلیل حضور در جلسه فنی با همکاران نتوانستم به کنفرانس خبری برسم."

او ادامه داد:"یک بار دیگر می‌خواهم اظهار کنم تمامی وظایف خود به عنوان سرمربی را انجام میدهم و امیدوارم که حضورم به عنوان مربی برای پیشرفت فوتبال ایران موثر باشد."

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • (عکس) استوری جالب و جدیدی که هادی چوپان منتشر کرد
  • (عکس) استوری جالب همسر رافائل سیلوا
  • استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال + عکس
  • کنایه آرش رضاوند به سهیل مهدی؛ قانون، قانون جنگل است!
  • اقدام جالب بزرگ‌ترین جامانده جام ملت‌ها (عکس)
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال