Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در روزهای اخیر بنا به گفته رئیس اتاق اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد برخی موبایل‌فروشان یاسوج اعتراضاتی مبنی بر بی‌دلیل بودن تعطیلی‌ واحدهای کسب و کار خود داشته‌‌اند.

ارشدی رئیس اتاق اصناف در آخرین نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد صدای اعتراض موبایل فروشان را به گوش استاندار رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس؛ از آن جایی که موبایل فروشان در کنار فعالیت فروش موبایل شغلی دیگر هم برای خود راه‌‌اندازی کرده‌ و علاوه بر فروش، تعمیر موبایل را در همان مغازه انجام می‌هند مشمول صنف تعمیرکاران نیز می‌شوند که همین موجب شده تا در زمره واحدهایی باشند که باید تعطیلی کرونایی را تجربه کنند.

اما پاسخ استاندار به ارشدی در نشست ستاد کرونا جالب توجه است چرا که استاندار خطاب به رئیس اتاق اصناف گفت: اولا چرا موبایل فروشان اجازه نمی‌دهند تا عده‌ای دیگر هم رزق و روزی پیدا کنند، چرا کار تعمیر را به تعمیرکاران نمی‌سپارند و به دنبال سود و منفعت دو جانبه هستند.

کلانتری گفت: وقتی می‌خواهند در آن واحد موبایل بفروشند و تعمیرکار هم باشند و سود دو جانبه عایدشان شود باید در چنین روزهایی ضرر دو جانبه را هم به تن خریدار باشند.

به گزارش فارس؛ در حالی که استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر بیکاری یکی از استان‌های با بیشترین تعداد و نرخ بیکاری به شمار می‌رود حرف استاندار تا حدود زیادی مصداق پیدا می‌کند و بهتر است که شغل موبایل فروشی و تعمیر موبایل از هم جدا شود تا عده‌ای دیگر هم به نان و نوایی رسیده و از بیکاری خلاص شوند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد نان موبایل یاسوج کهگیلویه و بویراحمد موبایل فروشان دیگر هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • دانستنی های جالب در مورد ساخت فنرهای غولپیکر (فیلم)
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم)
  • ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح