Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر جمعه در سخنرانی مجازی آدینه‌ای قم با بیان اینکه در دوران کرونا هزاران نفر در قم بیکار شدند، افزود: در این دوران سختی‌های مردم علاوه بر معضل گرانی و تورم چندین برابر بیشتر شد.

وی با بیان اینکه انتخابات آمریکا نباید موجب دلسردی مسئولان از ادامه مسیر مقاومت و ایستادگی در برابر تحریم‌ها و خواسته‌های آنها شود، افزود: اگر امروز ما در برابر توان موشکی خود کوتاه بیاییم آنها به سراغ صنایع دیگر ما می‌روند و خواستار محدودیت در سایر حوزه‌های پیشرفت ایران می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه‌های علمیه عقب نشینی در برابر دشمن را مساوی است با از دست دادن سنگر به سنگر موفقیت‌های چهار دهه گذشته کشور عنوان و تصریح کرد: صهیونیست جهانی نمی‌خواهد خیزش انقلاب اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بیش از این توسعه داده شود.

وی افزود: شهید فخری زاده مصداق جمع بین علم و اخلاق و مظهر تعامل دین و حوزه و دانشگاه بود.

آیت الله اعرافی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید به دنبال کاربردی کردن علوم باشند، افزود: دانشگاه‌ها باید با اقدامات خود بتوانند مشکلات کشور را برطرف کنند.

وی گفت: اساتید و دانشجویان کشور ما علم اندوزی و پیشرفت را مهم بشمارند و مسیر پرافتخار علمی کشور را ادامه دهند.

امام جمعه قم با بیان اینکه کرونا مسائل دینی و فرهنگی را تحت تأثیر قرار داده است، افزود: در این شرایط باید خانواده‌ها به نحوی برنامه‌ریزی کنند که این مباحث سبب افت تربیتی و معنوی آنها نشود.

وی ادامه داد: مردم از مسئولان انتظار دارند با شجاعت، حکمت و قاطعیت انتقام سختی از ترور سردار سلیمانی و محسن فخری زاده گرفته و پاسخ محکمی به آن دهند.

کد خبر 5087585

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نگهبان آیت الله اعرافی سردار سلیمانی ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا آمار کرونا شیراز کرمانشاه بوشهر بارش باران شهرستان کرج گرگان شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم

تیم ملی فوتسال با پیروزی برابر کویت در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد تا در این مرحله حریف قرقیزستان شود.

به گزارش مشرق، تیم‌ ملی فوتسال کشورمان در سومین و آخرین دیدار در مرحله گروهی جام ملت‌ها آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف کویت رفت و به برتری ۴ بر صفر رسید.

ایران و کویت که در گروه D قرار گرفته‌اند، در حالی برابر هم به میدان رفتند که تیم کشورمان با توجه به کسب دو برد برابر افغانستان و بحرین، صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده بود و برای صعود به عنوان تیم نخست تنها به یک امتیاز احتیاج داشت. کویت هم با توجه به تساوی برابر افغانستان و پیروزی برابر بحرین، برای صعود به عنوان تیم دوم تلاش می‌کرد.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد تیم کشورمان برابر کویتی‌ها کار سختی پیش‌رو نداشت و با وجود مقاومت اولیه بازیکنان این تیم، در دقیقه ۸ علی اکرمی قفل دروازه کویت را باز کرد تا تیم کشورمان یک بر صفر پیش باشد. در ادامه سالار آقاپور در دقیقه ۱۷، سعید احمد عباسی در دقایق ۲۰ و ۳۳، سه گل دیگر را برای ایران مقابل کویت به ثمر رساندند.

در نهایت تیم ملی فوتسال کشورمان توانست با نتیجه ۴ بر صفر، کویت را شکست دهد و با کسب سومین برد متوالی به عنوان تیم اول گروه D، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. تیم کشورمان در مرحله یک‌چهارم، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با تیم قرقیزستان بازی خواهد کرد.

در دیگر دیدار این گروه افغانستان هم توانست با نتیجه ۳ بر ۲ بحرین را شکست دهد و با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار بگیرد و راهی مرحله یک‌چهارم شود.

ترکیب اولیه ایران:

سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب اولیه کویت:

فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل

سرمربی: دیوید مارین اورتگا

دیگر خبرها

  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود/ به هرگونه اقدام متجاوزانه پاسخی قاطع می‌دهیم
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • حمایت محکم دادستانی اصفهان از طرح عفاف و حجاب
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند