Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آبگرفتگی مناطق کیانپارس، بهارستان، کیان آباد، کوی طاهر، پادادشهر، کمپلو، عامری، نادری، کیانشهر، کیان، گلستان و کوی رمضان در اهواز با کمک امدادگران این سازمان و دیگران ماموران امدادی تخلیه شده و تقریبا منطقه دیگری در این شهر دچار آبگرفتگی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: ضدعفونی و گند زدایی مناطقی که از آبگرفتگی تخلیه شده با آب ژاول و مواد ضدعفونی کننده از سوی آتش نشانی در حال انجام است، و چاه‌های آسانسور، توقفگاه‌ها (پارکینگ) و معابر در حال شستشو و ضدعفونی کردن هستند و تا زمانی که به صورت کامل مشکل در این مناطق رفع نشود امدادگران در مناطق حضور خواهند داشت.

قنبری افزود:  ۸۰ خودرو ملکی و استیجاری در این امدادرسانی استفاده شده  و امدادگران آتش نشانی علاوه بر کار تخلیه آب از سطح شهر اهواز، به افراد ناتوان و بیماران در مناطق آبگرفته امدادرسانی کردند و ۲۰۰ نیروی فعال و ۳۰ پمپ مکنده و کف کش در مناطق مختلف آبگرفته اهواز استفاده شد و ۹۰۰ متر لوله در این مناطق برای تخلیه آب نصب شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: از ۴ پمپ ۶ و ۸ اینچ برای مکش و تخلیه آب ناشی از بارش شدید باران در هفته جاری در اهواز استفاده کردیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضدعفونی کردن آبگرفتگی معابر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه کالاهای نفتی طی ماه نخست ۱۴۰۳ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۲ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۳۳۱ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۴ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۲۹۰ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۶۲۱ تن بوده است.

بارگیری بیش‌از ۱۱ میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی

میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی فروردین‌ماه امسال، معادل ۵ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۶۹۶ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۵ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۴۸۱ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۱۱ میلیون و ۲۴ هزار و ۱۷۷ تن بوده است.

تخلیه و بارگیری بیش‌از ۷ میلیون تن کالای غیرنفتی

جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی طی ماه نخست سال ۱۴۰۳، معادل ۷ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۶ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۹ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۷۷۲ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۷ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۷۹۸ تن بوده است.

رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی فروردین‌ماه امسال، معادل ۱۹۹ هزار و ۹۶۲ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل ۱۸۴ هزار و ۱۰۰ TEU بود، رشد ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6086550 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور