Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۱۵ دراین‌باره گفت: «شهرک شهید بروجردی یکی از شهرک‌های ناحیه ۳ در بزرگراه بعثت است که با توجه به وسعت آن، فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی‌برای تأمین رفاه شهروندان و سهولت در جابه‌جایی مسافران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.»
«مسعود لواف‌زاده» افزود: «در گذشته حمل‌ونقل شهرک شهید بروجردی به سمت پایانه خاوران به وسیله اتوبوس انجام می‌شد که در حال حاضر تغییراتی در این زمینه ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» او درباره دلایل تغییر ناوگان حمل‌ونقل عمومی‌از اتوبوس به مینی‌بوس گفت: «مسیر شهرک شهید بروجردی به پایانه خاوران به دلیل کاهش مسافر، طبق نظر کارشناسان کمیته حمل‌ونقل منطقه ناوگان اتوبوس با هدف مدیریت هزینه‌ها و بهینه‌سازی منابع حذف و مینی‌بوس‌های جدید جایگزین آن شد.»
 لواف‌زاده ادامه داد: «مسیر پایانه خاوران به سمت شهرک شهید بروجردی ۵ ایستگاه دارد که از این پس ۴ دستگاه مینی‌بوس در این خط طبق زمانبندی هر ۲۰ دقیقه این مسیر را طی می‌کند.» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۱۵ ضمن‌ تأکید بر اهمیت نقش ناوگان حمل‌ونقل عمومی ‌در کاهش آلودگی هوا و ترافیک، درباره مسافت مسیر این امکان جدید افزود: «مسیر رفت از پایانه خاوران به سمت شهرک شهید بروجردی ۳ و نیم کیلومتر و مسیر برگشت ۴/۴ کیلومتر است. از این‌رو تمام تلاش ما توسعه و بهسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی ‌در منطقه ۱۵ برای تأمین رفاه و جلب رضایت شهروندان است.»
 

کد خبر 568996 برچسب‌ها همشهری محله اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه منطقه ۱۵ خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس حمل و نقل شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۱۵ حمل و نقل شهری ناوگان حمل ونقل عمومی شهرک شهید بروجردی پایانه خاوران مینی بوس منطقه ۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب

رضا دوستی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : در راستای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی خطوط اتوبوسرانی کریدور شمال به جنوب (طاق‌بستان-فردوسی) و شرق به غرب (کیهانشهر-دولت آباد) راه‌اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۵ مسیر که بیش از ۳۰ شهرک است تقویت شده که می‌توان به شهرک‌های باغ ابریشم و مجتمع میلاد، تعاون، معلم، شهرک صادقیه، شهرک الهیه، سجادیه، قبرستان بریموند، نوکان، دولت‌آباد و مسیر‌های مرکز شهر از جمله خیام، پردیس، بهار، بازار، کرناچی، ظفر، مسکن اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای پارک خودرو‌های شخصی خود به جای اینکه به ترمینال مراجعه کنند به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در گذشته در ترمینال فضای خالی بوده، اما اکنون به دلیل ورود اتوبوس‌ها به ناوگان فضای کافی برای پارک اتوبوس‌ها نیست لذا تقاضا داریم شهروندان این موضوع را رعایت کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • گشایش در فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی