Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@09:17:02 GMT

بازار تهران از فردا باز است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۴۴۵۴

بازار تهران از فردا باز است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی درباره وضعیت محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه افزود: مصوبات ستاد ملی کرونا لازم الاجرا است و تبصره‌ای برای استثناء شدن صنف خاصی ندارد؛ از اینرو زمانی که شهر تهران به وضعیت نارنجی تغییر کرده به معنای مجاز بودن فعالیت گروه 1 و 2 است.

 وی ادامه داد: طبق مصوبه فعالیت پاساژ‌ها و مجتمع‌ها با توجه به اینکه در گروه مشاغل 2 قرار دارند امکان پذیر است، اما همان‌طور که در این دو هفته همکاری کرده اند باید از این پس نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به گونه‌ای فعالیت کنند که دوباره به وضعیت قرمز بازنگردیم و شاهد توقف فعالیت آن‌ها نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار تهران گفت: شاخص ستاد ملی مدیریت کرونا دربرگیرنده 4 بستری به ازای هر 100 هزار نفر در شهر زرد، 6 بستری برای شهر‌های نارنجی و 10 بستری برای شهر قرمز است که خوشبختانه با همکاری و مشارکت مردم، کلانشهر تهران و استان تهران به جز پیشوا از وضعیت قرمز خارج شده است.

 وی افزود: بر اساس وضعیت کلی استان فعالیت گروه‌های 3 و4 در این وضعیت ممنوع و گروه 1 و 2 امکان پذیر است و فعالیت ادارات نیز به صورت 50 درصدی خواهد بود؛ به علاوه وضعیت شهر‌ها به صورت هفتگی بررسی و نتایج آن در حالت‌های زرد، نارنجی و قرمز مشخص خواهد شد. 

محسنی بند پی گفت: محدودیت تردد شبانه مختص شهر‌های قرمز بود که مقرر است در جلسه روز شنبه ستاد ملی موضوع بررسی شود و احتمال اینکه این ممنوعیت برای شهر‌های نارنجی هم اجرایی شود، زیاد است.

مشاغل گروه 2 عبارت اند از:

▪️مراکز خرید، پاساژ ها، فروشگاه‌های فرش، مواد غیر غذایی، مراکز شماره گذاری اتومبیل

▪️ مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، 

▪️مراکز متبرکه و زیارتگاهها، مساجد و مصلی ها، 

▪️مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، 

▪️مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، 

▪️آرایشگاه مردانه، 

▪️بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، 

▪️کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی ها، خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، 

▪️مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش 

▪️مراکز فروش لوازم تحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، 

▪️مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار آجیل

پربیننده ترین کدام مشاغل از اول آذر فعال هستند؟ تعیین تکلیف استخدام ۳۰۰هزار پرسنل شهرداری‌ها/ مدل جدید پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ناوگان تاکسیرانی و آژانس‌ها مشمول منع تردد نمی‌شوند تهران تعطیل نشد تعطیلی مراکز تعویض پلاک شهرهای قرمز به مدت دو هفته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی ستاد ملی کرونا استاندار تهران انوشیروان محسنی بندپی وضعیت قرمز ویروس چینی کرونا ویروس اخبار کرونا ستاد ملی کرونا محدودیت های کرونایی سهام عدالت مراکز فروش فروشی ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان

حمید رضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در نشست با ضابطین دستگاه قضایی استان، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، گفت : به منظور حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان، در این ایام تنها رستوران‌هایی که در محدوده مراکز اقامتی و بیمارستان‌ها هستند باید مجوز فعالیت در طول روز را داشته باشند. 

وی افزود: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند دستورالعمل‌هایی که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک رمضان است را رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضایی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه به حرمت شکنی برخی از اغذیه فروشی‌ها سیار در سطح شهر در ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و گفت: در صورت مشاهده این اغذیه فروشی‌ها که ساندویچ گرم مانند فلافل پخت می‌کنند، خودرو آنها توقیف خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی خدمت رسانی می‌کنند، مانند فرودگاه و اداره کل راهداری و حمل و نقل مسافر نیز باید در فضا‌های محیطی خود نسبت به ترویج فرهنگ روزه داری اقدام کنند. 

کریمی اضافه کرد: به دلیل تقارن سیزده فروردین با ایام شهادت حضرت علی (ع)، شهرداری باید در برخی از مراکز تفریحی شهر مانند پارک شرقی و غربی فضاسازی محیطی لازم را انجام دهد. 

وی تاکید کرد: در این ایام باید از محتوای آیات، احادیث و متون زیبای مرتبط با ماه رحمت الهی و لیالی قدر در سطح شهر، نسبت به برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی مذهبی، آموزش‌های قرآنی، تعالیم دینی و... در پارک‌های شرقی و غربی طاق بستان و پارک شاهد اقدام شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هوای تهران در وضعیت «پاک» قرار دارد
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان
  • مراکز منتخب معاینه فنی در ۱۰ و ۱۲ فروردین اعلام شدند
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین ماه + نحوه فعالیت بعد از سیزدهم
  • فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در روز‌های پایانی تعطیلات
  • مراکز منتخب معاینه فنی ۱۰ و ۱۲ فروردین باز هستند
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روز‌های ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین