Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا توافقاتی را با مهاجم و مربی فصل گذشته این تیم انجام دهد و مطالبات آنها را پرداخت کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی که تلاش می‌کنند در روزهای آینده بخشی از قرارداد بازیکنان این تیم را پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت کنند، به دنبال تسویه حساب با کریستین اوساگونا مهاجم فصل گذشته و اینیگو والنسیا دستیار کالدرون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس در همین زمینه قرار است طی روزهای آینده مذاکراتی را با اینیگو والنسیا داشته باشد و مطالبات 78 هزار دلاری این مربی را پرداخت کند. سرخپوشان همچنین قصد دارند در روزهای آتی نامه‌نگاری‌هایی نیز با فیفا داشته باشند تا در صورت امکان مطالبات این مربی از محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس در فیفا پرداخت شود.

بر همین اساس مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا با پرداخت مبلغی به کریستین اوساگونا، با این بازیکن نیز توافق کنند و در همین زمینه نیز مذاکراتی را با اوساگونا انجام داده‌اند.

وکیل باشگاه پرسپولیس: النصر آب در هاون می‌کوبد/ پرسپولیس با اقتدار در فینال آسیا شرکت خواهد کرد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحمتی مربی استقلال محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس