Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پورتو گفت: مهدی طارمی و مارگا می توانند همزمان در ترکیب تیم باشند و این بستگی به شرایط مسابقه دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پورتو بامداد یکشنبه در لیگ پرتغال به مصاف تیم توندلا می‌رود.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از این بازی شرایط تیمش را تشریح کرد.

یکی از خبرنگاران از کونسیسائو در خصوص حضور همزمان مهدی طارمی مهاجم ایرانی و مارگا دیگر مهاجم پورتو به صورت همزمان در ترکیب و هماهنگی آنها سئوال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پورتو گفت: اگر هر دو بازیکن خوب و آماده باشند، اگر شرایط حریف بطلبد که یک بازیکن باتجربه‌تر در یک سوم پایانی و یک بازیکن برای بازکردن فضاها داشته باشیم، قطعاً جواب من بله است. اما این بستگی زیادی به استراتژی‌های ما و شرایط بازی دارد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پورتو با پاس گل طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

 هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در شرایطی یکشنبه شب پیگیری شد که تیم فوتبال پورتو در دیداری خارج از خانه و در استادیوم پینا مانیک به مصاف کاساپیا رفت. در این دیدار مهدی طارمی در ترکیب اصلی بود و نقش مهمی در برتری تیمش داشت.

در دقیقه ۳۱ وندرسون گالنو اولین گل بازی را برای پورتو به ثمر رساند، اما ۶ دقیقه بعد نونو موریرا کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۶ مهدی طارمی، نیکو گونزالس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا بازی ۲ بر یک به سود پورتو شود. تلاش دو تیم در ادامه ثمری نداشت تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود پورتو به پایان برسد.

با این نتیجه پورتو ۶۲ امتیازی شد و در رده سوم لیگ برتر پرتغال قرار گرفت، اسپورتینگ نیز با ۷۷ و بنفیکا با ۷۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. از ساعت ۲۳ نیز اسپورتینگ به مصاف ویتوریا گیمارش می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • کونسیسائو: طارمی همیشه متعهد و حرفه‌ای است
  • سرمربی پورتو: تولد دوباره طارمی؟ او همیشه متعهد و حرفه ای بوده است
  • علت بازی نکردن طارمی از نظر سرمربی پورتو ؛ تولد دوباره مهدی؟
  • تمجید کونسیسائو از طارمی؛ مهدی متعهد و حرفه‌ای است