Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم وچان استان کردستان با نتیجه پُرگُل ۵ بر صفر سارگل بوشهر را شکست داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، تیم وچان استان کردستان در دومین هفته رقابت‌های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز 14 آذرماه در خانه؛ استادیوم ملک‌نیای سنندج به مصاف تیم سارگل بوشهر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وچان کردستان، نایب قهرمان سال گذشته که در ابتدای فصل با فسخ قرارداد برخی بازیکنان دچار حاشیه شد با نتیجه پُرگُل 5 بر صفر به برتری دست یافت. فاطمه قاسمی دقیقه 18 و 37، زهرا قنبری دو گل و فاطمه شبان گل‌های این بازی را به ثمر رساندند

تیم وچان کردستان هفته گذشته نیز با نتیجه 2 بر صفر تیم پالایش گاز ایلام را مغلوب کرد.

پیروزی شهرداری بم و وچان کردستان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوانراه هموار وچان کردستان برای قهرمانی در لیگ برتر بانوان؛ بانوان فوتبالیست رقبای خود را شناختند

نماینده استان کردستان با این پیروزی دومین بُرد خود را در این مسابقات کسب کرده است.

در ادامه جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته دوم را ببینید، در گروه 2 با توجه به برابر بودن تفاضل، تعداد بردها در زمین حریف از ترتیب حروف الفبا برای نوشتن تیم اول استفاده شده است.

انتهای پیام/489/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وچان کردستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد به سبک خمس

ایسنا/آذربایجان شرقی برد یک بر صفر، پر تکرار ترین نتیجه به دست آمده تیم تحت فرمان پاکو خمس است.

تراکتور در سال ۱۴۰۲ مجموعاً در لیگ‌برتر و پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا، ۲۸ بازی انجام داده‌ که حاصل آن ۱۷ برد، ۳ مساوی و ۸ باخت بوده است؛ همچنین ۴۴ گل زده و ۴۱ گل خورده در کارنامه تی‌تی‌ها نمایان است.

قرمزپوشان که در فصل جاری با شکست از شارجه امارات فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند؛ بعد از ۲۰ هفته با عملکرد ۱۲ برد، ۲ مساوی، ۶ باخت و کسب ۳۸ امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ‌برتر حضور دارند.

اما نکته جالب آن که، برد یک بر صفر به پرتکرارترین نتیجه تراکتورِ تحت هدایت پاکو خمس تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، تبریزی‌ها با رهبری مرد اسپانیایی تاکنون در ۱۰ بازی با یک گل حریفانشان را شکست داده‌اند که ۶ برد به فصل گذشته و ۴ پیروزی به فصل جاری مربوط می‌شود.

به عبارتی پیروزی یک بر صفر پرتکرارترین نتیجه تراکتورِ تحت هدایت خمس بوده و بعید است پیروزی‌های اقتصادی این تیم در سال ۱۴۰۳ ادامه پیدا نکند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • اقتصاد به سبک خمس
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان