Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@15:28:59 GMT

کی روش گزینه اول هدایت تیم خلیل زاده شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۴۵۲۷

کی روش گزینه اول هدایت تیم خلیل زاده شد

به گزارش فارس، بورونو آندردا خبرنگار پرتغالی که در سایت «گل» و نشریه «آبولا» فعالیت می کند در توئیترش خبر داد کارلوش کی روش، سرمربی سابق ایران گزینه نزدیک به هدایت الریان قطر است.

این خبرنگار پرتغالی نوشت: باشگاه الریان قطر خیلی خوب می داند آلبا فریرا سرمربی پالمیراس برزیل به پیشنهاد این باشگاه اهمیت چندانی نمی دهد به همین خاطر باشگاه قطری گزینه های دیگری را نیز درنظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی روش پرتغالی، ویچنزو مونتلا و فیتور پریرا گزینه های دیگر قطری ها است. گزینه اول (کی روش) به دلیل اینکه به تازگی تیم ملی کلمبیا را ترک کرده گزینه نزدیک تر و قوی تری برای هدایت تیم قطری است.

الریان در این فصل شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس را در اختیار دارد. در صورت رفتن کی روش به قطر خلیل زاده باید زیرنظر این مربی پرتغالی کار کند.

منبع: الف

کلیدواژه: کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در درس اخلاق مدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس، اظهار کرد: یکی از کاربردهای عقل این است که انسان را در مسیر بندگی، عبودیت و معاد که همان رسیدن به بهشت خدای متعال قرار دهد.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی تمام مسئولان باید تلاششان این باشد که علاوه بر سعادت و خوشبختی دنیوی، معنویات مردم را نیز تامین کنند و تعالی معنوی را برای آنها به ارمغان بیاورد.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: فلسفه خلقت انبیا همین توان عقل است در روایت داریم خداوند انبیا را مبعوث کرد تا بلوغ عقلی در جامعه نمود پیدا کند و جامعه به خرد و عقل برسد، پیامبران نیز بر اساس بلوغ عقلی مردم به رسالت رسیدند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تاکید کرد: هر کاری در شبانه روز انجام می دهیم با قصد قربت باشد در مسیر بندگی خدا می شود و اگر به امور مباح رنگ خدای بزنید، همه اینها در کفه ترازوی عبادت می رود و باعث سنگینی می شود و بستگی به زیرکی مومن دارد که اگر قطب نمای زندگی خود را به سمت خدا تنظیم کرد هر کاری رنگ خدا می گیرد .
 
 وی افزود: عقل ناسالم انسان را به سمت شهوات که شامل قدرت طلبی، حب جاه و جمال، حب ریاست و حب خوردن و آشامیدن است سوق می دهد و او را از کمال انسانی دور میکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: عقلی تعالی بخش است که انسان را به عبودیت و توحید می کشاند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • گزینه اصلی بایرن: مربی محبوب لیگ برتر!
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست