Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصادف مینی‌ بوس‌ های حامل کارگران در خوزستان ۳۰ زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش برنا؛ تصادف زنجیره‌ای صبح امروز چهار دستگاه مینی بوس در جاده مسجد سلیمانلالی استان خوزستان حدود ۳۰ مصدوم برجا گذاشت. این حادثه ساعت ۶:۲۰ دقیقه صبح در ۱۲ کیلومتری لالی به سمت مسجد سلیمان بر اثر برخورد چهار دستگاه مینی بوس با یک وانت روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان امداد و نجات در این خصوص گفت:  مینی بوس ها حامل کارگران پتروشیمی بودند و به دلیل مه غلیظ این حادثه رخ داده است . مصدومان این حادثه به وسیله آمبولانس های جمعیت هلال احمر مسجد سلیمان ، لالی ، فوریت های پزشکی و برخی هم با ماشین های گذری به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان منتقل شدند .

او گفت : مصدومیت بیشتر کارگران شکستگی دست و پا بوده اما بررسی دقیق وضعیت و تعداد مصدومان در حال انجام است .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف خوزستان حوادث مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهبود پایداری شبکه برق منطقه دشت آزادگان با تعویض زنجیره مقره‌های خط شمال غرب ـ سوسنگرد خبر داد.

علی اصغر خدامراد منگری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در قالب پروژه‌های نگهداری، تعمیرات، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، ۴۸۹ زنجیره مقره پرسلینی خط ۲۳۰ کیلوولت شمال غرب ـ سوسنگرد با زنجیره مقره سیلیکونی تعویض و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: علاوه بر تعویض زنجیره مقره، تعداد ۳۸۷ خار ضد پرنده نیز در این خط ۲۳۰ کیلوولت نصب شده است.

خدامراد منگری با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه حدود هشت میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: این اقدامات باعث افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌های ناخواسته ناشی از پدیده گرد و خاک و افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق خصوصا منطقه دشت آزادگان خواهد شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر