Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@09:50:40 GMT

دستگیری متهم به حیوان‌آزاری در ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۴۵۸۷

دستگیری متهم به حیوان‌آزاری در ارومیه

رضا خیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پس از انتشار تصاویر بریدن گوش‌های یک قلاده توله سگ در  صفحات اینستاگرام، اکیپ عملیات یگان حفاظت این اداره کل، موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی گفت: پس از بررسی‌های اولیه معلوم شد حادثه در شهرستان ارومیه رخ داده است که با اخذ دستور لازم از مراجع قضایی موضوع از طریق تیم‌های کارشناسی پلیس فتا در ارومیه پیگیری و متهم پس از شناسایی و احضار، با اخذ توضیحات تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی با قدردانی از همکاری نیروهای پلیس فتا، تصریح کرد: موضوع بریدن گوش‌های توله سگ در بین افرادی که اقدام به نزاع سگ‌ها می‌کنند رواج داشته که این موضوع از مصادیق بارز حیوان آزاری است.

خیری گفت: این فرد متخلف پس از دستگیری نسبت به اقدام خود ابراز پشیمانی کرد.

این مقام مسوول افزود: با هماهنگی‌هایی که با مراجع قضایی و همچنین تیم‌های پلیسی استان محقق شده تخلفات زیست محیطی هم‌اکنون در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری و متخلفان در کمترین زمان دستگیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه حیوان‌آزاری از جمله تخلفات زیست محیطی است که برخی از افراد اقدام به این عمل می‌کنند، اظهار داشت: هم‌اکنون برخورد با این موضوع تبدیل به یک مطالبه عمومی شده و یگان حفاظت محیط زیست نیز در برخورد با این موارد با جدیت کامل عمل می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست دستگیری ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پرنده غیر مجاز صید شده به طبیعت مشهد بازگردانده شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل شعبانی اظهار کرد: طی گشت و پایش نوروزی در بازار پرنده فروشان شهر مشهد و با همکاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشهد این تعداد پرنده وحشی غیر مجاز شامل «کبک، بلدرچین، توکا، بلبل خرما، سهره و چکاوک وحشی» کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اضافه کرد: در ادامه این مأموریت پرندگان کشف شده با هماهنگی مراجع قضائی، در زیستگاه خود رها شدند و پرونده‌ای قضائی برای این متخلفان تشکیل و به مراجع قضای ارجاع داده شد.

کد خبر 6057402

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • آماده‌باش محیط‌زیستی‌های دماوند در ایام نوروز
  • انتصاب ارشدِ محیط بانان مازندران
  • اجرای ۳۲ مورد قلع و قمع در قالب تبصره دو ماده ۱۰ در شهرستان ارومیه 
  • ۴۰ پرنده در طبیعت شهر مشهد رهاسازی شد
  • ۴۰ پرنده غیر مجاز صید شده به طبیعت مشهد بازگردانده شدند
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • جلوگیری از چرای غیر مجاز بیش از ۱۷ هزار راس دام در قزوین
  • دستگیری سه شکارچی متخلف در قزوین
  • دستگیری چهار گروه شکارچی در گرین کوه لرستان