Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه خلیلی، کارشناس تغذیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز تقویت سیستم ایمنی بدن را برای مقابله با کرونا ضروری دانست و گفت: از آن جا که ساختار گلبول های سفید بدن پروتئینی است، مصرف خوراکی های پروتئینی نیز باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

او با بیان این که خوراکی های پروتئینی به دو دسته گیاهی و حیوانی تقسیم می شوند، افزود: انواع گوشت های قرمز، گوشت های سفید، تخم مرغ و به ویژه سفیده آن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله منابع حیوانی پروتئین ها هستند.

این کارشناس تغذیه با اشاره به این که حبوبات و مغزها از منابع گیاهی پروتئین ها هستند، گفت: افرادی که معده حساسی دارند و با مصرف حبوبات به سرعت به نفخ مبتلا می شوند، می توانند از جوانه دانه ها استفاده کنند که به راحتی نیز جذب بدن می شود.

او افزود: در مبارزه با ویروس کرونا مصرف آنتی اکسیدان ها نیز نقش مهمی دارند که خوراکی های نارنجی رنگ این فصل از جمله کدو حلوایی، هویج و... از منابع سرشار آن هستند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی های تغذیه ای ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار مگاوات از مصرف برق در تابستان گذشته با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از توانیر، حامداحمدی گفت: مدیریت بار شبکه از طریق نصب کنتور هوشمند، در تابستان گذشته به بیش از١٠ هزار مگاوات بالغ شد که ٧ هزار مگاوات آن مربوط به بخش توزیع نیرو و ٣ هزار مگاوات مربوط به بخش انتقال است.

وی با اشاره به تخصیص بیش از ۶۰هزار میلیارد ریال اعتبار در زمینه هوشمندسازی مصرف برق، اعتبار لازم برای هوشمندسازی کل مشترکان را بالغ بر ۵۰۰هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فن آوری‌های نوین توانیرابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، اهداف تعریف شده طرح هوشمندسازی صنعت برق به طور کامل در برنامه هفتم توسعه محقق شود.

احمدی با اشاره به اهمیت موضوع هوشمندسازی و نقش تأمین منابع مالی برای تأمین تجهیزات از جمله کنتور‌های هوشمند، خاطرنشان کرد: با تصویب طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق و عملیاتی شدن این طرح که منجر به تأمین منابع مالی لازم برای ساخت تجهیزات و کنتور‌های هوشمند در داخل کشور می‌شود، نصب کنتور هوشمند شتاب بیشتری خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فواید بی‌نظیر ریواس
  • غذا‌های مناسب برای پرکاری تیروئید
  • گیاهی که برای تعدیل قند خون در افراد دیابتی مفید است | فواید بی‌نظیر ریواس : این افراد نباید ریواس مصرف شود
  • چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟
  • نقش گیاهان خوراکی طبیعی و دارویی در سلامت
  • این خوراکی‌ها را برای افزایش طول عمر بخورید
  • ترکیب این خوراکی‌ها با آب خطرناک است
  • صرفه جویی سه میلیون متر مکعبی در مصرف آب‌های زیرزمینی اردبیل
  • ۱۰ هزار مگاوات از مصرف برق در تابستان گذشته با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • سه میلیون متر مکعب در مصرف آب‌های زیرزمینی استان اردبیل صرفه‌جویی شد