Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی تهران از قرمز به نارنجی اظهار داشت: با توجه به این تغییر رنگ مشاغل گروه یک و ۲ از فردا پانزدهم آذرماه مجاز به فعالیت خواهند بود.

محسنی بندپی با بیان اینکه شهرهای نارنجی همچنان می‌توانند فعالیت داشته باشند گفت: از همه اصناف می‌خواهیم پروتکل‌ها را رعایت کنند تا دوباره به وضعیت ایجاد محدودیت‌ها باز نگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: با توجه به عدم کاهش بیماران و پایداری وضعیت قرمز در پیشوا این شهرستان همچنان مانند قبل است و تغییر وضعیت نداشته است.

بر اساس این گزارش مشاغل گروه ۲ شامل مراکز خرید، پاساژها، فروشگاه‌های فرش، مواد غیر غذایی، مراکز شماره گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، فرش موکت فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب بازی فروشی‌ها، عمده فروشی‌ها، خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش مراکز فروش لوازم تحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار آجیل می‌شود.

کد خبر 5087627

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی ویروس کرونا ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا آمار کرونا شیراز کرمانشاه بوشهر بارش باران شهرستان کرج گرگان شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران بارش برف مراکز فروش فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بررسی وضعیت بارش‌های از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) نشان از آن دارد که باوجود بارندگی‌ها، وضعیت هنوز مطلوب نشده است.

آمارهای منتشر شده نشان از آن دارد که از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) تا ۲۹ فروردین ۱۸۹.۹ میلیمتر بارش در کل کشور رخ‌داده است. این میزان بارش در حالی است که متوسط بارش کشور در سال‌های پر بارش ۲۵۰ میلیمتر است.

میزان بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت (۲۰۹.۲ میلیمتر) ۹ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (۱۸۰.۸ میلیمتر) ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین آمارهای منتشره نشان از آن دارد که وضعیت بارشی ۱۱ استان کشور نسبت به سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) با کاهش همراه است.

استان بوشهر با ۱۵۱ میلیمتر بارش از ابتدای سال آبی جاری تا ۲۹ فروردین در مقایسه با ۳۰۳.۶ میلیمتر بارش سال آبی گذشته، با ۵۰ درصد کاهش در صدر استان‌های کم‌بارش قرار گرفته است.

استان خراسان جنوبی هم با دریافت ۸۲.۱میلیمتر بارش کم‌ترین میزان بارندگی را در سال آبی جاری دریافت کرده است.

استان‌های فارس، کرمان، تهران، سمنان، زنجان، اصفهان، لرستان، ایلام، و کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های درگیر کاهش بارش هستند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • زمان تغییر آغاز شده است / تحلیل «المیادین» از وضعیت ایران در منطقه پس از عملیات «وعده صادق»
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • ۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش