Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال بارسلونا فردا(شنبه) در هفته دوازهم لالیگا به مصاف تیم کادیز می رود.

در همین رابطه رونالدو کومان در نشست خبری این بازی عنوان کرد: بازی مهمی داریم و باید در این بازی برنده شویم تا 3 امتیاز را کسب کنیم. می دانیم کادیز در این بازی به صورت مطلق دفاع خواهد کرد به همین خاطر باید با صبر و تمرکز در این بازی حضور پیدا کنیم تا موفق به گلزنی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اظهارات اخیر توسکتس رئیس موقت بارسلونا درباره مسی انتقاد کرد و گفت: ما از وضعیت لیونل مسی با بارسلونا آگاه هستیم. او برای تیم اهمیت دارد. ما باید مواظب حرف هایمان در داخل باشگاه باشیم. اگرچه نمی توانیم حرف های خارج از باشگاه(اشاره به مصاحبه نیمار) را نمی توانیم کنترل کنیم ولی می توانیم از داخل وحدت داشته باشیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: من به تمام اظهارات احترام می گذارم ولی حرف های کارلس توسکتس، رئیس موقت باشگاه بارسلونا هیچ فایده ای برای باشگاه ندارد به همین خاطر باید اجازه بدهیم مسی تصمیم خود را بگیرد.

رئیس موقت بارسلونا روز گذشته گفته بود اگر من به جای بارتومئو بودم بدون شک مسی را می فروختم تا هم از لحاظ اقتصادی مشکل بارسلونا کم شود و هم از دستمزد سنگین بازیکن رهایی پیدا کند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بارسلونا مسی رونالد کومان رئیس موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس

ابراهیم رضایی اظهار داشت: واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس اقدامی غیرقانونی است، از رئیس جمهور و مسئولان مربوطه خواست که جلوی این اقدام را بگیرند.

به گزارش ایلنا، وی گفت: واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس اقدامی غیرقانونی است، از رئیس جمهور و مسئولان مربوطه خواست که جلوی این اقدام را بگیرند.

رضایی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس، گفت: اکثر فعالیت‌ها و استقرار این هلدینگ در استان بوشهر است و این بی عدالتی است که در حالی که هزینه‌ها و مشکلات محیط زیستی آن نصیب مردم استان می‌شود پول و سود آن برای دیگران باشد و این ظلمی آشکار است.

وی ادامه داد: در شرایطی که مدارس و بیمارستان‌های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه‌های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است از جیب مردم ما برداشته شود و خرج یک عده سلبریتی پرخرج شود.

نماینده دشتستان در مجلس یازدهم، افزود: از رئیس جمهور و مسئولان مربوطه تقاضا داریم جلوی این کار را بگیرند، زیرا اقدامی کاملا غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • انتقاد شدید خبرنگار کاتالانی اسپورت از وینیسیوس جونیور: چقدر حقیر و کوچکی!
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • بازیکن تیم فوتبال بارسلونا: مردم دخترم را که هنوز به‌دنیا نیامده، تهدید به مرگ کردند!