Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@16:29:49 GMT

آبگرفتگی اهواز فروکش کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۴۷۰۱

آبگرفتگی اهواز فروکش کرد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آبگرفتگی در مناطق مختلف اهواز فروکش کرد و ماموران آتش نشان در حال شستشو و ضدعفونی نقاط آبگرفته این شهر هستند.

به گزارش جماران، ابراهیم قنبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: آبگرفتگی مناطق کیانپارس، بهارستان، کیان آباد، کوی طاهر، پادادشهر، کمپلو، عامری، نادری، کیانشهر، کیان، گلستان و کوی رمضان در اهواز توسط امدادگران این سازمان و دیگران ماموران امدادی تخلیه شده و تقریبا منطقه دیگری در این شهر دچار آبگرفتگی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ضدعفونی و گند زدایی مناطقی که از آبگرفتگی تخلیه شده با آب ژاول و مواد ضدعفونی کننده توسط آتش نشانی در حال انجام است گفت:چاه‌های آسانسور، توقفگاه‌ها(پارکینگ) و معابر در حال شستشو و ضدعفونی کردن هستند و تا زمانی که به صورت کامل مشکل در این مناطق رفع نشود امدادگران در مناطق حضور خواهند داشت.

قنبری با اشاره به اینکه ۸۰ خودرو ملکی و استیجاری در این امدادرسانی استفاده شده ادامه داد: امدادگران آتش نشانی علاوه بر کار تخلیه آب از سطح شهر اهواز، به افراد ناتوان و بیماران در مناطق آبگرفته امدادرسانی کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: ۲۰۰ نیروی فعال و ۳۰ پمپ مکنده و کف کش در مناطق مختلف آبگرفته اهواز استفاده شد و ۹۰۰ متر لوله در این مناطق برای تخلیه آب نصب شد.

وی گفت: از چهار پمپ ۶ و هشت اینچ برای مکش و تخلیه آب ناشی از بارش شدید باران در هفته جاری در اهواز استفاده کردیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 آبگرفتگی آبگرفتگی معابر آبگرفتگی اهواز آبگرفتگی در اهواز آبگرفتگی خوزستان فروکش آبگرفتگی آبگرفتگی معابر اهواز سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوران آتش‌فشان در اندونزی/ ۱۱ هزار نفر باید تخلیه شوند+ فیلم

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های محلی اندونزی اعلام کردند فوران آتشفشان روآنگ در اندونزی در پی فوران آتش‌فشان «روآنگ»، مقامات این کشور اعلام «بالاترین سطح هشدار» کردند، زیرا نگرانند که گدازه‌های این آتش‌فشان به دریا سقوط کنند و موجب سونامی شوند.

سازمان ملی کاهش بلایای اندونزی اعلام کرد که این کوه آتش‌فشان در بخش شمالی جزیره سولاووسی قرار دارد در ۲۴ ساعت گذشته دست‌کم ۵ فوران بزرگ داشته است.

اندونزی کشوری جزیره ای با ۲۷۰ میلیون نفر جمعی، دارای ۱۲۰ آتشفشان فعال است. این منطقه مستعد فعالیت‌های آتشفشانی است زیرا در امتداد «حلقه آتش»، مجموعه‌ای نعل اسبی از خطوط گسل‌های لرزه‌ای در اطراف اقیانوس آرام قرار دارد.

به غیر از هشدار سونامی، یک عملیات نجات گسترده در اندونزی در جریان است و به بیش از ۱۱۰۰۰ نفر توصیه شده که منطقه را ترک کنند.

در حالی که حداقل ۸۰۰ نفر از ساکنان منطقه در روز چهارشنبه منطقه را ترک کردند، مقامات از گردشگران و سایر شهروندها خواستند حداقل در شش کیلومتری آتشفشان ۷۲۵ آتش‌فشان باقی بمانند.

کد خبر 6081902

دیگر خبرها

  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • فوران آتش‌فشان در اندونزی/ ۱۱ هزار نفر باید تخلیه شوند+ فیلم
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ تخلیه آب از واحدهای مسکونی و اسکان اضطراری ۶۶۳ نفر
  • بارش باران و آبگرفتگی در معابر جاسک + فیلم
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • هیجانات بازار ارز تخلیه شد؟
  • صدور هشدار سطح قرمز سیل برای ۵ استان ایران | یک روستا تخلیه شد
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است