Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:30:33 GMT

کلوپ: هواداران از هر پاس اشتباهی نترسند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۴۷۷۸

کلوپ: هواداران از هر پاس اشتباهی نترسند

یورگ کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد ولورهمپتون تیمی آماده و سطح بالا است.


به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون تحت هدایت نونو اسپریتو در سالهای اخیر تیم قلدری در لیگ برتر نشان داده و معمولا در مقابل تیم های بزرگ عملکرد درخشانی داشته است. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی در کنفرانس خبری قبل از دیدار برابر ولوز حضور یافته و اذعان داشت این تیم در سالهای اخیر موفق به جذب بازیکنان پرتغالی بزرگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازگشت هواداران به استادیوم ها: "اگر فرصتی به ما داده شود نشان می دهیم که در آینده می توانیم کارهای بیشتری را انجام دهیم، اما باید با شرایط کنار بیاییم. فوتبال بدون هواداران دشوارتر بوده و به اندازه گذشته لذت بخش نیست، اما هنوز فوتبال است.

 

 

حتی حضور دو هزار هوادار نیز خوشحال کننده است، اما امیدوارم آنها برای هر ارسال اشتباهی عصبانی نشده و نترسند و بتوانند کمک حال لیورپول باشند. حضور در میدان بدون هواداران دشوار بود، اما از یک مقطع به بعد چاره ای جز کنار آمدن با این موضوع نداشتیم."

 

دیدار مقابل ولورهمپتون: "هر بار برابر این تیم به میدان می روید متوجه می شوید این تیم حریفی سطح بالا و دشوار محسوب می شود و به خصوصا آنها سال گذشته در لیگ اروپا این موضوع را ثابت کردند. نونو اسپریتو عملکرد فوق العاده ای روی نیمکت ولوز داشته و این تیم موفق به جذب بازیکنان بزرگی از پرتغال شده است. کائومین کلهر در دیدار مقابل ولوز در ترکیب اصلی لیورپول خواهد بود. هرگز زحمات آدریان را فراموش نخواهیم کرد و من وقتی به او اطلاع دادم در دیدار مقابل آژاکس در ترکیب نیست و کائومین کلهر به میدان می رود، بسیار حرفه ای برخورد کرد."

 

شرایط جوردن هندرسون: "بی شک هندرسون در خارج از زمین فوتبال نیز انسان موفقی محسوب می شود. او فردی منطقی و باهوش بوده و قدرت رهبری بالایی دارد. هر بازیکنی مشکل داشته و نیاز به کمک داشته باشد، هندرسون می تواند به او کمک کند."

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک که پیش‌تر به دلیل تخلف هوادارانش با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود، پس از اتفاقاتی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل استقلال تهران رخ داد، حکم قطعی مبنی بر محرومیت تماشاگران دریافت کرد و 200 میلیون تومان جریمه شد.

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر محرومیت تماشاگران آلومینیوم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در روز جمعه هفته جاری مطرح شده بود، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اعلام نمود که این مسابقه در حضور هواداران انجام خواهد شد و ایرالکویی‌ها می‌توانند به استادیوم بروند.

اما بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون، محرومیت یک جلسه‌ای هواداران آلومینیوم که تعلیق شده بود و حالا به قطعیت رسیده، در دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اراک به اجرا درمی‌آید.

بنابراین، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در روز چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بدون حضور هواداران دو تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است