Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:22:37 GMT

رئیس‌کل بنیاد مسکن فردا به خوزستان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۴۸۱۲

رئیس‌کل بنیاد مسکن فردا به خوزستان سفر می‌کند

مسعود انصاریان در گفتگو با خبرنگار مهر به منازل آسیب‌دیده شهروندان خوزستانی در پی بارندگی اخیر اشاره کرد و گفت: در این راستا فردا (۱۵ آذرماه) رئیس‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به خوزستان سفر خواهد کرد تا بازدید حضوری را در این زمینه داشته باشد.

وی با بیان اینکه گزارش‌های اولیه در این خصوص تهیه شده و مناطق آسیب دیده نیز شناسایی شدند، افزود: پس از جمع‌بندی، رئیس‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور میزان خسارت‌های برآورد شده را به هیئت دولت خواهد برد تا توسط دولت مصوبه‌ای در این خصوص صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان خبر داد: همه مراحل ابتدایی کار انجام شده است و بزودی مصوبه هیئت دولت که صادر شود، کار خود را شروع خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه چه میزان منازل خسارت دیده‌اند، گفت: همکاران ما با شهرداری‌ها، مدیریت بحران استان و فرمانداری‌های اهواز، کارون و بندر امام و شهرک چمران جلساتی را در این زمینه داشته‌اند و جمع‌بندی اولیه انجام شده ولی نتیجه نهایی انجام نشده است که به محض نهایی شدن جمع‌بندی‌ها آمار اعلام می‌شود.

کد خبر 5087584

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان خسارت بارندگی ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا آمار کرونا شیراز کرمانشاه بوشهر بارش باران شهرستان کرج گرگان شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران بارش برف بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برنامه مقاوم سازی واحدهای روستایی آذربایجان‌غربی با ارتقاء پنج هزار واحد به ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامرضا صالحی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: استان آذربایجان‌غربی در خصوص مقاوم سازی در قالب نهضت ملی روستایی نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: برای امسال نیز مقاوم سازی ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در این طرح در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با اضافه کردن پنج هزار واحد دیگر به برنامه اجرایی این استان مقرر شد تا ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی در برنامه نهضت ملی روستایی مقاوم سازی شود.

صالحی با اشاره به زلزله خیز بودن منطقه آذربایجان‌غربی بیان کرد: ۶۰ درصد پهنه این استان زلزله خیز است و همین موضوع موجب نگرانی در بنیاد مسکن است و از این رو با قدرت بیشتری در خصوص مقاوم سازی واحدهای روستایی گام برمی‌داریم تا در زمان وقوع بلایای طبیعی شاهد اتفاقات ناگوار بیشتری نباشیم.

کد خبر 747631

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود