Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، دولت انگلیس امروز (جمعه) اعلام کرد مذاکرات پسابرگزیت با اتحادیه اروپا به مرحله‌ای دشوار وارد شده است.

همچنین در این بیانیه دولت انگلیس «هرگونه معامله‌ای را که مانع حاکمیت انگلیس باشد، رد کرد.»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که رایزنی‌ها در لندن برای حصول توافق همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات درباره توافق پسابرگزیتی انگلیس و اتحادیه اروپا از روز گذشته که لندن مقامات اتحادیه اروپا را به ادعای مطالبات جدید متهم کرده، رو به وخامت گذاشته است.

یکی از معاونان «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس، در این باره گفت: «زمان کمی داریم و مذاکره بسیار دشوار شده است.»

این در حالیست که روز گذشته (پنج‌شنبه) اتحادیه اروپا به انگلیس هشدار داد در صورت عدم توافق در چند روز آینده، از ژانویه در عمده فعالیت‌های تجاری این کشور اخلال بوجود می‌آید.

بلاتکلیفی در مورد مقررات اقتصادی پس از برگزیت این حدس و گمان‌ها را برانگیخته است که هیچ توافقی منعقد نمی‌شود مگر اینکه هر یک از طرفین اقدام اول را انجام دهد.

گروهی از کشور‌های اتحادیه به رهبری فرانسه نیز هشدار دادند که گزینه معامله بدون توافق را به توافقی که منافع انگلیس را بر منافع آن‌ها مقدم می‌دارد ترجیح می‌دهند.

انگلیس که به طور رسمی در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ از بلوک اروپا خارج شد، در آخرین تلاش برای گفتگو در مورد اتحادیه اروپا برای دستیابی به سازش، پیشنهادی را برای بررسی توافق اصلی خروج، در پنج یا ۱۰ سال ارائه کرده است.

اگر هیچ توافق تجاری صورت نگیرد، روابط اقتصادی اتحادیه اروپا و انگلیس تحت مقررات سازمان تجارت جهانی از سال ۲۰۲۱ قرار می‌گیرد، این توافق شامل تعرفه‌های گمرکی مرسوم و چک‌های مرزی کامل برای کالا‌هایی است که از طریق کانال مانش وارد می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اخبار اروپا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا

سر جیم رتکلیف طی هفته‌های آینده به یوفا این تضمین را خواهد داد که منچستریونایتد و نیس فرانسه هیچ امور مشترکی با یک‌دیگر ندارند. 

طرفداری | با توجه به قوانین یوفا در بحث باشگاه‌هایی با مالکیت مشترک، انتظار می‌رفت منچستریونایتد با چالش جدی برای حضور در رقابت‌های اروپایی همراه شود. با این حال، با مذاکرات گروه اینئوس با سران یوفا، این مشکل حل خواهد شد. 

به گزارش مت هیوز از دیلی میل؛ منچستریونایتد تضمین‌هایی از یوفا دریافت کرده است که به آنها اجازه می‌دهد فصل آینده در لیگ اروپا شرکت کنند، حتی اگر نیس هم با وجود محدودیت‌ها، به این رقابت‌ها راه پیدا کند. یوفا قوانین جدیدی در مورد مالکیت مشترک وضع کرده است که بر اساس آن، در صورتی که دو باشگاه به یک تورنمنت صعود کنند، تنها به یکی از آن‌ها اجازه شرکت داده می‌شود. باشگاهی که در لیگ داخلی خود جایگاه پایین‌تری کسب کرده باشد، به لیگ پایین‌تر (کنفرانس اروپا) سقوط خواهد کرد. با توجه به این قوانین، در صورت صعود هر دو تیم منچستر یونایتد و نیس به لیگ اروپا، با توجه به سهام 25 درصدی سر جیم رتکلیف در اولدترافورد و هدایت کامل امور فوتبالی شیاطین سرخ، نگرانی‌هایی وجود داشت که یکی از این دو باشگاه از حضور در رقابت‌ها محروم خواهند شد. میلیاردر بریتانیایی مالک نیس فرانسه نیز است. 

با این حال، منچستریونایتد مدتی است که با یوفا در حال مذاکره است تا راه حلی برای این سناریو پیدا کند. ماه گذشته، دبیرکل یوفا مهمان ویژه اولدترافورد برای دیدار یونایتد و وست‌هم بود. به نظر می‌رسد این مذاکرات ثمربخش بوده و یوفا اعلام کرده است که یونایتد از تورنمنت اروپایی محروم نخواهد شد اما باید شرایط خاصی را رعایت کند. در صورتی که هر دو تیم به رقابت‌های اروپایی مشترک صعود کنند، منچستر یونایتد تا ۳ ژوئن فرصت دارد تا ثابت کند که هیچ مدیریت یا امور اداری مشترکی با باشگاه فرانسوی ندارد. به نظر نمی‌رسد انجام این موضوع کار دشواری باشد. منچستریونایتد در این لحظه ارتباط خاصی با نیس فرانسه ندارد. آن‌ها خلاف گروه فوتبال سیتی، آمارهای مربوط به دپارتمان استعدادیابی و تحلیل داده را به اشتراک نمی‌گذارند. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ماکرون پیمان مرکوسور را رد کرد
  • اروپا قواعد گمرکی علیه اوکراین را تشدید می‌کند
  • انفجار در کسری بودجه و بدهی عمومی فرانسه 
  • نماینده اصفهان: فرونشست به مرحله خطرناکی رسیده/ اگر چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • اعتبار فرانسه زیر اهرم فشار کسری بودجه بالا
  • توافق وزرای اروپایی برای کاهش خشم کشاورزان
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • واکنش دوحه به خروج هیأت اسرائیلی از مذاکرات آتش‌بس غزه
  • اوکراین| دلیل اصلی حمایت اتحادیه اروپا از کی‌یف