Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@04:35:29 GMT

منتظر کاهش قیمت مرغ باشید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۰۹۱

منتظر کاهش قیمت مرغ باشید

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از صدا و سیما، حبیب اسدالله نژاد گفت: در هفته گذشته شاهد افزایش سهمیه اختصاصی به واحدهای مرغداری به میزان ۳۰ درصد بودیم به طوری که از طریق سامانه بازار گاه ۸۰ درصد نهاده‌های مورد نیاز واحدهای مرغداری با همکاری وزارت صنعت، معدن تجارت و جهاد کشاورزی تأمین شد.
وی بیان کرد: این موضوع باعث می‌شود که انگیزه جوجه ریزی در بین واحدهای مرغداری افزایش یابد و تمام توان خود را برای تولید بیشتر به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسدالله نژاد تاکید کرد: با ادامه روند تأمین نهاده‌های موردنیاز واحدهای مرغداری می‌توانیم شاهد آن باشیم که قیمت مرغ در بازار به ثبات برسد و با تأمین ۱۰۰ درصد مرغ مورد نیاز کشور این محصول با نرخ مصوب عرضه شود.
ویافزود: در حال حاضر تنها مشکل موجود این است که پس از خرید نهاده‌ها از طریق سامانه بازار گاه توسط مرغداری‌ها، بارگیری و تحویل بار به این واحدها از طریق تجاری که مبادرت به واردات و فروش نهاده‌ها می‌کنند با کندی صورت می‌گیرد و امیدواریم که این مشکل هم سریعاً برطرف شود و واحدهای مرغداری با آرامش بیشتری به تولید اهتمام ورزند.

223224

کد خبر 1462711

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مرغ و تخم مرغ قیمت گوشت سفید تنظیم بازار افزایش قیمت واحدهای مرغداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برقی سازی حمل و نقل عمومی در گرو حمایت واقعی دولت

تین نیوز

​کارشناس حوزه حمل و نقل و ترافیک گفت: اکنون که کار با جدیت پیش رفته است و تا دستیابی به نتایج قرارداد مذکور فاصله زیادی نمانده، لازم است دولت در تأمین منابع ارزی مورد نیاز برای اجرای این قرارداد و تأمین برق مورد نیاز این وسایل، حامی شهرداری باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل تسنیم، امیررضا تقوی درباره ورود تاکسی ها و اتوبوس های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اظهار کرد: سال هاست بسیاری از مسئولان در اظهارات خود به برقی شدن خودروها و وسایل حمل و نقل عمومی اشاره می کنند و معتقد هستند باید در مسیری که بسیاری از شهرهای دنیا در آن قرار گرفته اند حرکت کنیم چرا که این امر نه تنها در نهایت به کاهش آلودگی هوا منجر می شود بلکه فواید دیگری مانند کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی صوتی نیز در پی دارد. 

وی ادامه داد: اما در این راستا طی سالیان گذشته حرکت چشمگیری صورت نگرفت و حتی اقداماتی که شهرداری تهران در مقطعی برای ورود موتورسیکلت های برقی به شهر تهران آغاز کرد، در  دوره گذشته مدیریت شهری به طور کلی رها شد در حالی که اگر از همان سال ها زمینه سازی صورت گرفته تداوم پیدا می کرد در حال حاضر وضعیت متفاوتی را سپری می کردیم.

کارشناس حوزه حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: گذشته از فرصت هایی که دولت و مدیریت شهری به سهم خودشان از دست دادند، اکنون خبرهای خوشی در زمینه برقی سازی خودروهای سواری، تاکسی ها، اتوبوس ها و حتی موتورسیکلت های برقی به گوش می رسد که بسیار امیدوارکننده است. 

وی افزود: شهردار تهران با سفر به چین و تفاهم نامه هایی که برای واردات اتوبوس ها و تاکسی های برقی به تهران با شرکت های چینی منعقد کرد، گام بزرگی در تحقق آرزو و هدف بسیاری از مسئولانی برداشت که از برقی سازی این ناوگان و فواید آن سخن می گفتند. 

تقوی گفت: اکنون که کار با جدیت پیش رفته است و تا دستیابی به نتایج قرارداد مذکور فاصله زیادی نمانده، لازم است دولت همانند حمایتی که در پرداخت هزینه اولیه قرارداد تولید 680 واگن برای مترو از خود نشان داد، بار دیگر مدیریت شهری تهران را در تأمین منابع ارزی مورد نیاز برای اجرای این قرارداد و تأمین برق مورد نیاز این وسایل حمایت کند. 

وی تصریح کرد: بدون شک دولت با حمایت همه جانبه خود از این اقدام منافعی را نصیب شهر و شهروندان می کند که تا همیشه ماندگار خواهد بود و قطعا آیندگان از اقدامات دولت و شهرداری در این زمینه به نیکی یاد خواهند کرد؛ امیدواریم مسئولان دولتی فرصت پیش آمده را مغتنم بشمارند و آنها نیز گامی در راستای کاهش آلودگی هوا بردارند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز برقی سازی حمل و نقل عمومی در گرو حمایت واقعی دولت
  • کاهش ۴۸ درصدی واردات غلات از بندر امام خمینی (ره)
  • قیمت جهانی طلا در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • تقدیر برخی از تشکل‌ها از اقدامات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی
  • نظارت بر بازار در استان فارس تشدید می‌شود
  • گرانفروشی بازار عید را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنید
  • پیش‌بینی مهم مشاور وزیر راه از قیمت مسکن در سال آینده/ سادات: منتظر باشید؛ این اتفاق در سال آینده به شدت روی بازار مسکن اثر می‌گذارد
  • قائم شهر، رتبه سوم در جوجه‌ریزی واحدهای مرغداری مازندران
  • کاهش قیمت طلا در بازار‌های جهانی
  • عقب نشینی بیت کوین از رکورد تاریخی