Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@17:37:47 GMT

پرسپولیس به دنبال بستن پرونده ۲ خارجی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۰۹۴

پرسپولیس به دنبال بستن پرونده ۲ خارجی

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا توافقاتی را با مهاجم و مربی فصل گذشته این تیم انجام دهد و مطالبات آنها را پرداخت کند.

به گزارش مشرق، مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی که تلاش می‌کنند در روزهای آینده بخشی از قرارداد بازیکنان این تیم را پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت کنند، به دنبال تسویه حساب با کریستین اوساگونا مهاجم فصل گذشته و اینیگو والنسیا دستیار کالدرون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس در همین زمینه قرار است طی روزهای آینده مذاکراتی را با اینیگو والنسیا داشته باشد و مطالبات ۷۸ هزار دلاری این مربی را پرداخت کند. سرخپوشان همچنین قصد دارند در روزهای آتی نامه‌نگاری‌هایی نیز با فیفا داشته باشند تا در صورت امکان مطالبات این مربی از محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس در فیفا پرداخت شود.

بر همین اساس مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا با پرداخت مبلغی به کریستین اوساگونا، با این بازیکن نیز توافق کنند و در همین زمینه نیز مذاکراتی را با اوساگونا انجام داده‌اند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده پرسپولیس اوساگونا لیگ برتر باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول مطالبات معوقه بانکی به ارزش ۴۷۰ هزار میلیارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صادق سعادتیان معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های حوزه معاونت امور اسناد اجرای اسناد رسمی است. دوایر و یا ادارات اجرای اسناد رسمی در هر جایی از کشور به مردم خدمت می‌دهند. در حال حاضر حدود ۴۹۰ اداره ثبت در کشور به مردم خدمت ارائه می‌کنند..

وی افزود: بر اساس ماده ۹۲، ۹۳ همه اسناد تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی و اسناد لازم‌الاجرا بدون مراجعه به محاکم و دادگاه‌ها در دوایر اداره ثبت بدون اخذ هر گونه هزینه‌ای قابلیت صدور اجراییه را دارد یعنی اگر کسی در خصوص سندی یا قراردادی اختلاف دارد به مرجع قضائی رجوع می‌کند و در روز اول دادخواست باید یک هزینه دادرسی پرداخت کند، ولی به جهت حمایت از سند رسمی و اینکه مردم قراردادها و معاملاتشان را به صورت رسمی تنظیم کنند قانون گذار پیش بینی کرده اگر فردی معامله و قراردادش را به صورت رسمی انجام دهند هیچ ضرورتی به وجود دادگاه‌ها ندارد می‌توانند به دوایر اجرای ثبت و دفاتر اسناد رسمی رجوع کنند و اجراییه خود را بدون پرداخت هزینه دادرسی صادر کنند و به عنوان ادارات اجرای اسناد رسمی در وصول مطالبات آن‌ها عمل می‌کنیم.

سعادتیان گفت: در این راستا ادارات اجرای سازمان ثبت در بخش اسناد رهنی و قراردادهای داخلی بانک‌ها، اسناد ازدواج و طلاق مانند مهریه، چک، اسناد تعهدی مانند شارژ آپارتمان‌ها را بدون رجوع به مرجع و محکمه قضائی اجرا صادر می‌کنیم در واقع یک دادگستری کوچکی در هر واحد ثبتی داریم که مانع ورود این پرونده‌ها به مراجع و محاکم قضائی می‌شوند.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در همین راستا در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲، ۳۰۴ هزار و ۷۴۷ پرونده تشکیل شده است به تناسب فعالیتی که انجام دادیم ۲۸۲ هزار و ۵۶۸ فقره از این پرونده‌ها را مختومه کردیم. احتمال دارد برخی بیان کنند که بعضی از پرونده‌های اجرای اسناد رسمی رسوب دارد و زمان‌بر شده است غالب پرونده‌های مربوط به ماده ۱۵ قانون عملیات بانکی بدون ربا قراردادهای داخلی که بانک‌ها تنظیم می‌کنند متأسفانه به جهت اینکه بانک‌ها هیچ وثیقه مناسب ملکی در پرداخت و تنظیم این قراردادها اخذ نمی‌کنند غالب این قراردادها به وصول نمی‌رسد بنابراین باید سقفی را تعیین کنند و ارقام بزرگ را با قراردادها داخلی تسهیلات پرداخت نکنند قطعاً اگر قراردادهای رهنی در دفاتر اسناد رسمی تنظیم کنند و وثیقه مناسبی بپذیرند وصول پرونده نخواهیم داشت و به موقع می‌توانیم وصول کنیم.

سعادتیان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲، ۴۵ هزار و ۸۳۱ فقره قرارداد داخلی برای اجرای اسناد رسمی کشور وارد شده که متأسفانه ۱۸ و نیم درصد افزایش دارد افزایش آن‌چنانی نداریم ۱۰ هزار و ۲۴۰ فقره قرارداد رهنی وارد اجراییات ثبت شده که ۳ درصد افزایش داشته و غالباً ۸۰ درصد مختومه شده، چون وثیقه در ضمیمه‌اش وجود دارد و می‌توانیم به راحتی این‌ها را وصول کنیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ در دوایر اجرای اسناد رسمی حدود ۴۷۰ هزار میلیارد وصولی مطالبات معوقه بانکی را داشتیم و بدون اینکه محکمه‌ها و اجرای احکام درگیر و حکم قضائی صادر شود اجرای اسناد رسمی وصول و به بانک‌ها پرداخت کردیم.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: آنچه که در حوزه اجرای اسناد رسمی برای سال آینده پیش بینی کردیم این است که هزینه خدمت را کاهش دهیم سرعت خدمت را افزایش داده و خدمات را غیرحضوری و الکترونیکی کنیم تا کاغذ را از مجموعه دوایر اجرای اسناد رسمی حذف کنیم. نزدیک به ۱۳ سال اجرای اسناد رسمی به صورت الکترونیک خدمات می‌دادیم، ولی به جهت گذر زمان و ارتقا نحوه ارائه خدمات الکترونیکی و ورود هوش مصنوعی به این بخش بازطراحی نرم افزار اجرای اسناد رسمی را در دستور کار قرار دادیم و با استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی و درگاه ملی سکوی کاتب مردم را غیرحضوری پذیرش می‌کنیم. امیدواریم که این نرم افزار در تیرماه سال ۱۴۰۳ به نتیجه قطعی برسد و راه اندازی شود تا مردم بتوانند با استفاده از سکوی کاتب و ایجاد کارتابل خود کاربری بتوانند راحت و سهل‌تر خدمات را دریافت کنند.

وی ادامه داد: به جای ۴۹۰ واحد ثبتی که مردم برای تشکیل پرونده به آنجا رجوع می‌کردند حدود ۱۰ هزار دفتر اسناد رسمی برای مردم پیشخوان الکترونیکی خواهند شد و متقاضیان از مسیر سکوی کاتب می‌توانند در این طرحی که عملیاتی کردیم و از تیرماه به بعد افتتاح می‌کنیم از این بخش نیز راحت‌تر خدمت دریافت کنند.

کد خبر 6077385

دیگر خبرها

  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد؛ محکومیت سه نفر از متهمان به حبس‌های طویل‌المدت و پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات
  • رأی پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • وصول مطالبات معوقه بانکی به ارزش ۴۷۰ هزار میلیارد