Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@22:32:11 GMT

نماینده نیشابور: جهانگیری منفصل از خدمت است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۱۱۰

نماینده نیشابور: جهانگیری منفصل از خدمت است

رویداد۲۴ احسان ارکانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود با انشتار سندی، به نقد اظهار نظر اخیر معاون اول رئیس جمهور پرداخت.

متن این مطلب به شرح زیر است:بیشتر بخوانید: جهانگیری: مجلس نباید در در مسئله هسته ای دخالت کند +فیلمجهانگیری معاون اول، مصوبه مجلس را که به قانون لازم‌الاجرا تبدیل شده دخالت در کار دولت می‌داند!

وقتی دیوان محاسبات سالهاست حکم این فرد محکوم به انفصال از خدمت و جبران ۶۰ میلیارد ریال به خزانه کشور را اجرا نمی‌کند بدیهی است او قانون را به تمسخر بگیرد منبع: برترین ها لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اسحاق جهانگیری نماینده مجلس انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور  گفت: گشت‌های یگان حفاظت و رصد‌های ماهواره‌ای در تعطیلات نوروز با شناسایی تغییر کاربری‌های غیر مجاز و صدور ۷۶ مورد اخطاریه بهترین عملکرد را داشت.

علی مبارکی افزود: در راستای وظایف قانونی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی وباغی در خصوص توقف عملیات قانون تبصره یک ماده ۱۰ و قلع وقمع تبصره ۲ ماده ۱۰ و اجرای احکام قطعی قلع وقمع ماده ۳ بیشترین توقف عملیات را  داشته ایم.

وی از فعالان بخش کشاورزی خواست بدون هماهنگی و استعلام از این اداره اقدام به هیچ گونه فعالیتی در اراضی کشاورزی و باغی خود انجام ندهند.


دیگر خبرها

  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • مخالفت با بررسی طرح نظام قانونگذاری بر اساس اصل ۸۵
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد