Web Analytics Made Easy - Statcounter

صداوسیمای خراسان رضوی در هفدهمین اجلاس فناوری رسانه که با حضور رئیس رسانه ملی، معاون توسعه و فناوری رسانه، مدیران کل ستاد معاونت توسعه و فناوری رسانه و مدیران کل مراکز استانها به صورت مجازی برگزار گردید، خوش درخشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مراسم اختتامیه هفدهمین اجلاس فناوری رسانه با حضور رییس رسانه ملی، معاون توسعه و فناوری رسانه، مدیران کل ستاد معاونت توسعه و فناوری رسانه، مدیران کل مراکز استانها و معاونین و مدیران حوزه فنی مراکز استانها به صورت مجازی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم صداوسیمای خراسان رضوی برای سومین سال متوالی به عنوان مرکز برتر انتخاب شد و از «محسن نصرپور» مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی به عنوان مدیرکل برتر مراکز در حوزه فناوری رسانه با اهدا تندیس و لوح اجلاس به خاطر توجه و همت در این حوزه تقدیر وتشکر گردید.

 

عنوان طرح های مدیریتی برتر جشنواره هفدهم به معاون فنی مرکز «مجید ساقی»، تندیس مدیریت برتر انرژی واحد ساختمان و تأسیسات «عباس افضلی»، تندیس ایستگاه برتر تلویزیونی ثامن الائمه (ع) «مسعود تاجبخش»، لوح مديريت برگزيده واحد فناوری اطلاعات «فرهاد بغنی» تعلق گرفت.

 

لوح برگزيده مدیریت انرژی واحد ساختمان و تأسیسات «عباس افضلی»، لوح مدیریت برگزیده واحد مانیتورینگ «سید عبدالله بدیعی»، لوح ایستگاه برتر رادیویی هاشمی نژاد مشهد «محمد علی مردانی» و مقاله برگزيده جشنواره و ارائه سمینار استفاده از دنباله فیبوناچی در مدل سازی جاذب صوتی هم به «علی سیاح» اهدا شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی صدا و سیمای خراسان رضوی درخشش صداوسیمای خراسان رضوی توسعه و فناوری رسانه مدیران کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، چهارم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس رادیو ست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • فناوری با بلوغ پایین در پارک‌های علم و فناوری رها شده اند 
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است