Web Analytics Made Easy - Statcounter

کار انتقال اتباع اتیوپی به فلسطین اشغالی با وجود شیوع ویروس کرونا و اوضاع فلاکت‌بار اقوامشان در فلسطین اشغالی آغاز شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم رسانه های صهیونیستی خبر دادند ، این عده از مهاجرین که برای مدتی هم قرنطینه نگه داشته شده بودند از روز پنج شنبه به تدریج در حال انتقال به فلسطین اشغالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در این بین حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در آستانه فروپاشی کابینه و ورود به انتخابات زودرس دیگری است مایه افزایش انتقادات از وی شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس اطلاعات منتشر شده اولین گروه از این مهاجران متشکل از 300 نفر وارد فرودگاه بن گوریون شده در حالی که گفته می شود چند هزار نفر دیگر نیز به تدریج در حال انتقال به فلسطین اشغالی هستند.

رسانه های صهیونیست افزودند در سایه روند معمول که در آستانه برگزاری انتخابات شاهد آن هستیم ، سیاستمداران زیادی از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر ، سارا نتانیاهو همسر نخست وزیر ، بنی گانتس معاون نخست وزیر (وزیر جنگ) ، بنیتا تمانو شیتا وزیر جذب مهاجر ، جانشین وزیر امنیت داخلی و... برای استقبال به فرودگاه آمده بودند.

این حضور در حالی صورت گرفت که مهاجران بعد از ورود در یک خیمه قرار داده شده و از طریق تلویزیون های بزرگی سخنرانی ها را که به زبان عبری انجام می شد و آنها هیچ تسلطی به آن نداشتند شنیدند بعد از آن هم تحت تدابیر شدید امنیتی مجددا به قرنطینه برده شدند.

پایگاه اطلاع رسانی عبری زبان میکومیت در گزارشی انتقادی از این اقدام به نقل از یکی از خبرنگاران حاضر در مراسم به طنز نوشت : این افراد مهاجر به محض ورود مجبور به شنیدن نطق های انتخاباتی شدند ، به هر شکل وقتی در جایی چهار انتخابات در دو سال برگزار می شود باید آنها ابتدا با این شیوه آشنا شوند.

این پایگاه همچنین پرسید: چرا ما هر وقت به  انتخابات نزدیک می شویم آنها به یاد فلاشاها می افتند و چند نفری از آنها را به اینجا می آورند؟ آیا آنها هم جزو برنامه های انتخاباتی هستند؟ ‎

گفتنی است فلاشاها که اتباع اتیوپی هستند پس از مهاجرت یا به تعبیری واضح تر انتقال به فلسطین اشغالی با شرایط فلاکت باری  روبرو شده اند، سیاه پوست بودن ، آفریقایی بودن و از همه مهمتر عدم به رسمیت شناخته شدن به عنوان یهودی توسط برخی از فرقه های صهیونیست حاکم بر این رژیم شرایط خفت بار و رقت باری را برای آنها به وجود آورده است.

این شرایط چنان عرصه را برای مهاجران نگون بخت سخت کرده که آنها بارها دست به شورش زده و با پلیس و نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر قدس به درگیری پرداختند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور اتیوپی اسرائیل کشور اتیوپی اسرائیل فلسطین اشغالی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع صهیونیست از حمله موشکی جدید حزب الله به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک تنوعا در شمال فلسطین اشغالی با موشک ضدزره هدف قرار گرفته است.

همچنین منابع صهیونیست از هدف قرار گرفتن ساختمانی در زرعیت در شمال فلسطین اشغالی با موشک شلیک شده از لبنان خبر دادند.

این منابع بیان کردند که آژیر خطر به صدا درنیامده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از شلیک خمپاره از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی نیز خبر دادند.

حزب الله دو ساختمان در آویویم را به شکل مستقیم هدف حمله موشکی قرار داده بود.

این حمله‌های مقاومت اسلامی همزمان با حمله‌های هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان انجام شد.

کد خبر 6087663

دیگر خبرها

  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • فیلم/ ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی به روایت حزب‌الله
  • فیلم| ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی
  • وزیر خارجه ایرلند: ۱۰۰ درصد مردم غزه در معرض گرسنگی و قحطی هستند
  • فیلم| لحظۀ اصابت پهپادهای حزب‌الله به سواحل عکا و پایگاه شراگا در فلسطین اشغالی
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی +فیلم