Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فیصل بن فرحان» وزیر خارجه دولت سعودی در سخنانی مدعی شد که ریاض تلاش بسیاری برای بهبود شرایط یمن انجام داده و «جو بایدن» رئیس‌جمهور احتمالی و منتخب آمریکا به زودی به این تلاش‌ها پی خواهد برد.

به نوشته العربیه، بن فرحان، جنبش انصارالله و دولت صنعاء را به عدم پذیرش حل و فصل سیاسی جنگ در یمن متهم کرد و مدعی شد که ریاض همواره به دنبال راه‌حل سیاسی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه رژیم سعودی، در بخش عمده سخنان خود، به ایران پرداخت و با بیان اتهامات همیشگی و تکراری، از «جو بایدن» خواست تا مقابل ایران بایستد و مدعی شد که تهران در راستای حمایت از تروریسم و بر هم زدن ثبات منطقه عمل می‌کند.

بن فرحان، در ادامه گفت که دولت سعودی از هرگونه گفت‌و‌گویی میان ایران و آمریکا حمایت می‌کند و ادعا کرد: «این ایران بود که باب گفت‌و‌گو با آمریکا را بست.»

او سپس با اشاره غیر مستقیم به ترور شهید «محسن فخری زاده» مدعی شد که دولت سعودی از هیچ عملیات تروری حمایت نمی‌کند اما ایران به حمایت مالی و لجستیکی از «گروههای تروریستی» در منطقه به ویژه عراق و در اروپا دست می‌زند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فیصل بن فرحان محسن فخری زاده محسن فخری زاده فیصل بن فرحان پارسی خبر دولت صنعا مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین

در اولین دیدار کاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و از مواضع تهران در منطقه به ویژه در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، سناتور اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به وی خیرمقدم گفت و افزود: دولت و مردم پاکستان چشم انتظار سفر جنابعالی بودو ما مفتخر به میزبانی از شما هستیم.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: جهان اسلام قدردان نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران برای حل چالش‌های مشترک است.

وی تاکید کرد که مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین ستایش برانگیز است.

سناتور اسحاق دار همچنین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ایران را نیز تبریک گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد، از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

قرار است در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضایی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود
  • دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف کردن ایران از حمله به اسرائیل بود | انتظار عذاب‌آور بایدن در مدت حمله ایران
  • وزیر جنگ اسرائیل خطاب به بایدن: متشکریم
  • عملیات وعده صادق چگونه کاخ سفید را آچمز کرده است؟
  • دستور دولت بایدن به چند ارگان آمریکایی: درباره حادثه ایران به طور علنی صحبت نکنید
  • سرگیجه آمریکایی در گرد باد قدرت ایرانی