Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@03:00:48 GMT

تهران سردتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۱۳۴

تهران سردتر می‌شود

خبرگزاری مهر: مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه از یکشنبه تهران سردتر می شود گفت: دمای هوا استان تهران بین ۳ تا ۶ درجه کاهش می یابد.

مجتبی جلالی، در خصوص وضعیت آل و هوایی و جوی استان تهران اظهار داشت: سرمای سیبری تهران را سردتر می‌کند و بر همین اساس از یکشنبه با ورود زبانه‌های پرفشار سیبری به استان تهران، دمای هوا بین ۳ تا ۶ درجه افت پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی با اشاره به اینکه وقوع یخبندان شبانه و صبحگاهی در شهرستان‌های شمالی استان دور از انتظار نیست گفت: در ارتفاعات بالادست استان این شرایط در طول روز نیز تداوم پیدا می‌کند و هوای سرد تا پایان هفته آتی با شدت و ضعف در استان ماندگار خواهد بود.

وی عنوان داشت: دمای پایتخت طی بامداد سه شنبه ۱۸ آذر، به محدوده یک درجه نزدیک خواهد شد و بارش‌های متناوب را از امشب در تهران خواهیم داشت و تا بعد از ظهر شنبه با عبور امواج کم دامنه بارشی شرایط برای بارندگی در مناطق مختلف استان و پایتخت مهیا می‌باشد که باید اعلام کنیم بارش در ارتفاعات شمالی استان به شکل برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در خصوص مجموع بارش ۲۴ ساعت گذشته شهرهای استان تهران نیز بیان داشت: بارش باران در آبعلی ۹.۶ میلیمتر، لواسان ۸.۲ میلیمتر، دماوند ۶ میلیمتر، فیروزکوه ۵.۲ میلیمتر، شمیران ۴.۸ میلیمتر، شهریار ۳.۹ میلیمتر، مهرآباد ۲.۶ میلیمتر، چیتگر ۱ میلیمتر، فرودگاه امام ۰.۲ میلیمتر و ورامین ۰.۱ میلیمتر تخمین زده شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: امروز شرایط جوی استان پایدار و آسمان استان در اغلب مناطق صاف است و گاهی به خصوص از بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد ملایم همراه خواهد شد.

وی بابیان اینکه شرایط پایدار جوی فردا نیز ادامه خواهد داشت، افزود: دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت به طوریکه طی روز‌های آخر هفته هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان 
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • آسمانِ یزد بارانی است
  • پیش‌بینی بارش‌ها تا شش هفته آینده در کشور
  • شروع بارندگی در استان یزد
  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود
  • آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی