Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:16:52 GMT

ورود سامانه بارشی جدید به آسمان لرستان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۲۴۲

ورود سامانه بارشی جدید به آسمان لرستان

به گزارش ایرنا ، "بهروز مرادپور" روز جمعه به رسانه ها اعلام کرد: این سامانه بارشی از شنبه بعدازظهر تا دوشنبه هفته جاری  فعال می شود و ابرناکی، رگبار باران همراه با رعد و برق و در نواحی سردسیر( شمال و شرق رگبار برف) ارتفاعات و گردنه ها بارش برف ، مه آلود شدن هوا ، احتمال ریزش تگرگ،گاهی وزش باد شدید لحظه ای،کاهش دما از پدیده های مورد انتظار این سامانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه همه نقاط به ویژه مناطقی از شمال و شرق استان تحت تاثیر این سامانه خواهند بود اظهار داشت: اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی سطح جاده ها، آبگرفتگی معابر عمومی، ایجاد رواناب های سطحی، سیلابی شدن مسیل ها از مخاطرات سامانه بارشی است.

مرادپور توصیه کرد هم استانیها به پاکسازی و بازگشایی کانال‌ها و راه آب‌ها، احتیاط در تردد و رانندگی به سبب لغزندگی جاده ها، پرهیز از توقف در کنار مسیل ها و رودخانه ها، مراقبت از محصولات کشاوزی، تقویت استحکام سازه های موقتی و سایر اقدامات پیشگیرانه توجه نمایند.
 

برچسب‌ها بارش باران خرم آباد لرستان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران خرم آباد لرستان سازمان هواشناسی بارش باران خرم آباد لرستان سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان