Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین روز از دور برگشت شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش بانوان گرامیداشت شهدای سلامت امروز جمعه ۱۴ آذرماه با برگزاری دو دیدار از گروه دوم در سالن شهید بهشتی مشهد پیگیری شد.

در آغاز مسابقات روز نخست و در چارچوب رقابت تیم‌های گروه B دو تیم سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه در پایان با برتری ۲۸ بر ۲۱ تیم شهید شاملی کازرون به پایان رسید تا شاگردان خدیجه قانع با کسب سه پیروزی دور برگشت مسابقات را به پایان برده با صدر نشینی خود در این گروه این مرحله را پشت سر بگذارند.

نکته جالب توجه درباره دیدار این دو تیم این بود که خدیجه قانع، زمانی شاگرد ناهید غارسی سرمربی تیم سنگ آهن بافق بود و در واقع این رقابت به نوعی تقابل شاگرد و مربی به شمار می‌رفت که برنده این تقابل شاگرد بود.

در فاصله دیدارهای اول و دوم این روز از مسابقات، از داوران و ناظران و عوامل اجرایی حاضر این دوره از رقابت‌ها تقدیر به عمل آمد.

در دومین مسابقه امروز دو تیم ذوب آهن اصفهان و تأسیسات دریایی تهران به مصاف هم رفتند تا آخرین مسابقه این رقابت‌ها و آخرین مسابقه گروه B را برگزار کنند. تیم ذوب آهن اصفهان در پایان این مسابقه مقابل تأسیسات دریایی تهران با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ تن به شکست داد.

در پایان مرحله برگشت رده بندی تیم‌ها به این ترتیب اعلام شد:

گروه A:
۱- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۵ بازی و ۸ امتیاز، ۲- اشتاد سازه مشهد ۵ بازی و ۸ امتیاز، ۳- پرسپولیس بهبهان ۵ بازی و ۳ امتیاز، ۴- کربنات سدیم فیروزآباد ۳ بازی و بدون امتیاز

گروه B:
۱- شهید شاملی کازرون ۶ بازی و ۱۲ امتیاز، ۲- تأسیسات دریایی تهران ۶ بازی و ۵ امتیاز، ۳- ذوب آهن اصفهان ۶ بازی و ۴ امتیاز، ۴- سنگ آهن بافق یزد ۶ بازی و ۳ امتیاز

شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان به مدت یک ماه تعطیل خواهد بود تا تیم‌ها بتوانند در این مدت شرایط خود را بهبود دهند و برای ادامه لیگ در مرحله بعد آماده شوند. دور اول لیگ در دو بخش رفت و برگشت و با انجام ۲۴ بازی در دو گروه برگزار شد. طبق اعلام فدراسیون در ادامه لیگ تیم‌ها به دو گروه تقسیم شده و مجدداً با یکدیگر به صورت متمرکز مسابقه می‌دهند.

گروه M:
تیم اول گروه اول، تیم دوم گروه دوم، تیم سوم گروه اول، تیم چهارم گروه دوم

گروه N:
تیم اول گروه دوم، تیم دوم گروه اول، تیم سوم گروه دوم، تیم چهارم گروه اول

مسابقات مرحله دوم نیز به صورت گروهی متمرکز در دو دور رفت و برگشت برگزار می‌شود تا در نهایت تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شود. دو تیم اول هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند. دو تیم آخر جدول هم برای مشخص شدن تکلیف تیم‌های پنجم تا هشتم در جدول دیگری با هم مسابقه می‌دهند.

کد خبر 5087660

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مشهد لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ کشتی تیم فوتبال پیکان تهران باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تکواندو کشتی فرنگی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فدراسیون کشتی کارلوس کی روش ویروس کرونا گروه دوم گروه اول رقابت ها ۶ بازی دو تیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی

تیم‌های ملی فوتسال تایلند، ویتنام، ازبکستان و عراق به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای سوم و پایانی گروه‌های اول و دوم رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که هفدهمین دوره آن هم‌اکنون در کشور تایلند برگزار می‌شود روز گذشته _یک‌شنبه دوم اردیبهشت_ پیگیری شد و تیم‌های ملی فوتسال تایلند به‌همراه ویتنام از گروه اول و همچنین عراق به‌همراه ازبکستان از گروه دوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

تایلند - ویتنام

رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود در گروه A به پایان رسید و تیم‌های ملی تایلند به‌همراه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند و میانمار و چین از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

این دیدارها روز یک‌شنبه به صورت همزمان از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد و تایلند موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد ویتنام عبور کند و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

میانمار - چین

در دیگر مسابقه گروه اول رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک میانمار خاتمه یافت.

بدین ترتیب در جدول این گروه تایلند با ۹ امتیاز صدرنشین شد و ویتنام با چهار امتیاز و تفاضل‌گل صفر در رده دوم قرار گرفت. میانمار با چهار امتیاز و تفاضل گل منفی‌سه سوم شد و نتوانست جواز حضور در دور حذفی را کسب کند. چین هم بدون امتیاز به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.

عراق - استرالیا

عراق در یکی از بازی‌های پایانی گروه دوم جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا، استرالیا را با شکست شش بر دو بدرقه کرد تا با شش امتیاز، به‌عنوان تیم دوم جدول صعود کند. عربستان و استرالیا هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز حذف شدند.

ازبکستان - عربستان‌سعودی

در دیگر دیدار گروه B تیم‌ملی فوتسال ازبکستان توانست با نتیجه سه بر یک از سد عربستان بگذرد تا همانند تایلند، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن به یک‌چهارم نهایی برسد.

با توجه به نتایج دو گروه نخست جام، تایلند از ساعت ۱۴:۳۰ روز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ (به وقت ایران) مقابل عراق صف‌آرایی می‌کند و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ همین روز مقابل ویتنام به میدان می‌رود.

کد خبر 746809

دیگر خبرها

  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)