Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امورخارجه به این خبر که آلمان قصد دارد رژیم صهیونیستی را به عنوان کشوری اروپایی به رسمیت بشناسد و سریعا واکسن کرونا را در اختیار صهیونیست ها قرار دهد و فلسطینی ها هم جزئی از توافق مذکور نیستند واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد ظریف با اشاره به این خبر که آلمان قصد دارد رژیم صهیونیستی را به عنوان کشوری اروپایی به رسمیت بشناسد و سریعاً واکسن کرونا را در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهد و فلسطینی‌ها هم جزئی از توافق مذکور نیستند، در صفحه توئیتر خود نوشت: هایکو ماس و تروئیکای اروپا باید قبل از حرف زدن در مورد ایران این کارها را انجام دهد: آپارتاید کرونایی نفرت‌انگیز را متوقف کنید، به تعهدات خود ذیل قطعنامه شورای امنیت پایبند باشید و دست از نقض برجام بردارید، از رفتارهای مخرب خود در منطقه ما و فروش ۱۰۰ میلیارد دلار تسلیحات به کشورهای خلیج فارس و حمایت کورکورانه از اعمال تروریستی اسرائیل دست بردارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 459426

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدجواد ظریف هایکو ماس آلمان ایران وزیر امور خارجه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آلمان در راه تل‌آویو هست

وزیر خارجه آلمان اعلام کرد که برای اعلام حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی به تل‌آویو سفر می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، «آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان که هم‌اکنون در اردن به سر می‌رود در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه اردن اعلام کرد که برای حمایت برلین از رژیم صهیونیستی به تل‌آویو سفر می‌کند.

وی دراین‌باره گفت: برای تاکید بر حمایت برلین از تل آویو به اسرائیل خواهم رفت.

دیگر خبرها

  • کنعانی ادعاهای بی‌اساس دادگاه آرژانتینی را رد کرد
  • وزیر خارجه آلمان در راه تل‌آویو هست
  • وزیر خارجه آلمان: اسرائیل در پاسخ احتمالی به ایران به قانون بین‌الملل پایبند باشد!
  • امیرعبداللهیان : ادامه ماجراجویی اسرائیل با پاسخ متقابل، فوری و گسترده همراه خواهد بود
  • امیرعبداللهیان: ادامه ماجراجویی اسرائیل با پاسخ متقابل، فوری و گسترده همراه خواهد بود
  • ادامه ماجراجویی اسرائیل با پاسخ متقابل، فوری و گسترده‌ همراه خواهد بود
  • اگر رژیم اسراییل به ماجراجویی ادامه دهد، پاسخ گسترده خواهد بود
  • اگر رژیم اسرائیل بخواهد به ماجراجویی های خود ادامه دهد، پاسخ متقابل، فوری و گسترده‌ خواهد بود
  • انتقاد امیرعبداللهیان از همتای آلمانی در گفتگوی تلفنی/ اسرائیل اگر ماجراجویی کند با پاسخ متقابل مواجه می‌شود
  • امیرعبداللهیان: ادامه ماجراجویی اسرائیل با پاسخ متقابل، فوری و گسترده‌ همراه خواهد بود