Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری ونزوئلا فاش کرد که الیوت آبرامز نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا و ایران به همسر وی پیشنهاد کرده که در ازای طلاق از مادورو از حمایت بی قید و شرط دولت آمریکا برخوردار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی که به صورت زنده از شبکه توییتر پخش شد، گفت: آبرامز به همسرم در مورد طلاق گرفتن از من پیشنهاداتی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادورو افزود: ما همیشه از طریق نمایندگان با دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و آبرامز در ارتباط بوده ایم.

به گفته مادورو، یکبار دیپلمات آمریکایی از این مسیرهای ارتباطی پیامی به سیلیا (همسر رییس جمهوری ونزوئلا) در مورد طلاق گرفتن از من ارسال کرده بود.

مادورو افزود، آبرامز به همسرم پیشنهاد داده بود اگر شما از مادورو جدا شوید، می توانید به خارج سفر کرده و از پشتیبانی همه جانبه ما برخوردار شوید.

رییس جمهوری ونزوئلا همچنین به پاسخ "هرگز" همسرش به پیشنهاد دیپلمات آمریکایی نیز اشاره کرد.

ونزوئلا در سال ۲۰۱۹ در واکنش به حمایت واشنگتن از خوان گوایدو رهبر مخالفان دولت کاراکاس، روابط خود را با آمریکا قطع کرد.

گوایدو رئیس مجلس ملی ونزوئلا، پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۸ که به پیروزی مادورو منجر شد، با زیر سوال بردن نتیجه انتخابات، خود را رئیس جمهوری خودخوانده این کشور اعلام کرد و با هدف سرنگونی دولت مادورو همواره در سایه حمایت واشنگتن به کارشکنی در مسیر برنامه های دولت تا تحریم انتخابات قریب الوقوع پارلمانی پرداخت.

ونزوئلا در ۶ سال اخیر با شدیدترین بحران اقتصادی روبه‌رو بوده و تحریم‌های آمریکا نیز در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ شدت گرفته است.

با این حال، ونزوئلا همچنان از حمایت نیروهای مسلح و کشورهایی مانند چین و روسیه برخوردار است. این کشورها از تحریم‌ها و سیاست‌های آمریکا در قبال ونزوئلا بشدت انتقاد کرده‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/003BUq

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ونزوئلا آمریکا رییس جمهوری ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده رییس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره)

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور، حجت‌الاسلام حسن درویشیان نماینده رئیس جمهور در آخرین روز از اجرای " طرح ملی پایش مراکز درمانی سراسر کشور در تعطیلات نوروزی" ، طی بازدید سرزده‌ از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی ره تهران دیدن کرد و از نزدیک در جریان مشکلات بیماران و همراهان و همچنین گزارش کمبودها و نارسایی‌های کادر درمان قرار گرفت.

در این بازدید میدانی دو ساعته که با همراهی مسوولان وزارت بهداشت‌ودرمان و مدیران بیمارستان امام‌خمینی ره انجام شد، حجت‌الاسلام درویشیان از اورژانس‌، آزمایشگاه، بخش‌های خون، گوش و حلق و بینی، جراحی‌های محدود، سرطان و انستیتو کنسر، و قلب و انکولوژی بازدید به عمل آورد و بدون واسطه مشکلات مردم و شکایات آنها را شنید و دستورات لازم را در جهت رسیدگی فوری به کادر درمان صادر کرد.

 رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور، در پایان این بازدید سرزده، در گفت‌وگویی کوتاه اظهار داشت: با توجه به اهمیت خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در ایام نوروز ، بلافاصله ۱۵ گروه متشکل از نخبگان ، کارشناسان، خبرگان و بازرسان تخصصی حوزه بهداشت و درمان، از ۲۹ اسفند سال گذشته تا ۲۴ فروردین امسال به استان ها اعزام شدند و عملکرد بیمارستان ها، درمانگاه‌ها و داروخانه‌ها را به صورت شبانه‌روزی مورد رسیدگی و بازرسی قرار دادند که گزارش آن به زودی تقدیم رئیس‌جمهور خواهد شد‌.

مسوول مبارزه با فساد در دولت سیزدهم درباره نتایج و خروجی این طرح ملی تصریح کرد: مشکلاتی نظیر کمبود پرستار ، غیبت برخی پزشکان آن‌کال و شیفت در ایام تعطیل، فقدان برخی داروهای کمیاب، ضعف در برخی تجهیزات مورد نیاز پزشکی و عدم تناسب تخت و تعداد بیمار در گزارش‌ها مورد اشاره قرار گرفته است، البته در بسیاری از شهرستان‌ها با مازاد تخت مواجه هستیم.

حجت‌الاسلام درویشیان افزود: متاسفانه فرهنگ قدیمی مراجعه بیماران به مراکز درمانی پایتخت بعضا باعث ایجاد صف مراجعین در بیمارستان‌های بزرگ تهران شده است درحالی که در اغلب استان ها هم پزشک حاذق و هم بیمارستان مجهز در دسترس است و تنها چند استان کم‌برخوردار هنوز با سرانه حداقلی یا مطلوب فاصله دارند که رسیدگی به آنها ضروری و جزو اولویت‌های عمرانی دولت خدمتگزار قرار دارد.
نماینده ویژه رییس‌جمهور در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از پزشکان متعهد، پرستاران زحمتکش و کادر پرتلاش درمان کشور، تاکید کرد: مراکز بهداشت و درمان در تمام ۳۶۵ روز سال باید در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیز میهن مان باشند و تعطیلات ادارات و سازمان‌های اجرایی شامل بیمارستان‌ها و درمانگاه های شبانه‌روزی نمی‌شود. انشالله باتوجه ویژه هیات دولت و وزارت بهداشت و درمان، شاهد کاهش مشکلات مردم و تامین نیازهای این بخش حیاتی کشور باشیم.

دیگر خبرها

  • مراکز بهداشت و درمان باید ۳۶۵ روزه خدمت کنند
  • گزافه‌ گویی سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران
  • گزافه‌گویی سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران
  • ضرر سنگین ستاره لژیونر پس از طلاق از همسرش
  • نماینده جمهوری خواه: کریمه به اوکراین باز نمی‌گردد، صلح کنید
  • بازدید سرزده رییس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره)
  • طلاق مهدی قائدی از همسر خود؛ ملک و املاکی که همه آن به نام ستاره معصومی بود!
  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند