Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@10:22:44 GMT

تمرین بازیکن استقلال با دست آتل گرفته! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۳۶۰

     به گزارش جام نیوز، هافبک استقلال با آتل در تمرین امروز حضور یافت و به صورت اختصاصی کار کرد.

 

 مسعود ریگی هافبک استقلال که در جریان دیدار گذشته تیمش مقابل پیکان از ناحیه کتف آسیب دید و بعد از MRI و معاینات پزشکی مشخص شد حداقل یک هفته باید دستش در آتل باشد امروز به محل تمرین آبی ها رفت.


ریگی با کتف آتل گرفته در تمرین حضور یافت و به صورت اختصاصی کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او البته مشخص شده که دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته پنجم را از دست خواهد داد اما برای اینکه آمادگی بدنی اش کاهش پیدا نکند، با دستی که شرایط خوبی ندارد به محل تمرین رفت و همپای یارانش به تمرین کردن پرداخت.


کادرفنی استقلال حالا برای انتخاب جایگزین ریگی در بازی روز دوشنبه کار سختی خواهد داشت و باید دید در نهایت محمود فکری چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مسعود ریگی فکری استقلال جام نیوز ریگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا

جان استونز و کایل واکر احتمالا دیدار منچسترسیتی مقابل آرسنال را از دست می‌دهند. 

طرفداری | شمارش معکوس در حالی برای دیدار منچسترسیتی و آرسنال آغاز شده که سیتیزن‌ها با مصدومیت چند مهره کلیدی خود مواجه شده‌اند. 

به گزارش راب داوسن از ESPN؛ منچسترسیتی برای حضور کوین دی بروین در بازی یک‌شنبه مقابل آرسنال خوش‌بین است. ستاره خط هافبک گواردیولا که راهی اردوی بلژیک نشده بود، هفته جاری با تیم زیر 23 ساله‌های منچسترسیتی تمرین کرد. روز پنج‌شنبه تمرینات اصلی سیتیزن‌ها آغاز می‌شود و انتظار می‌رود دی بروین در کنار سایرین به تمرین بپردازد. در مورد کایل واکر، این بازیکن در دیدار با برزیل از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد. در حال حاضر وضعیت حضور او قطعی نیست و به صورت 50-50 ارزیابی می‌شود. جان استونز نیز به دلیل مصدومیت شب گذشته مقابل بلژیک در بازی با آرسنال غایب خواهد بود. در مورد وضعیت ادرسون مورائس، مانوئل آکانجی، متئوس نونس و جک گریلیش، انتظار می‌رود فردا حضور یا غیبت این بازیکنان در بازی با توپچی‌ها مشخص شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس
  • شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
  • هاشمی نسب یک سر و گردن بالاتر از مدافعان استقلال!
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان