Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی در حساب کاربری خود در توئیتر، در واکنش به اظهارات برجامی «هایکو ماس»، وزیر خارجه آلمان نوشت: این چیزی است که «هایکو ماس» و تروئیکای اروپا باید قبل از صحبت کردن درباره کارهایی که باید ایران انجام دهد، انجام دهند.؛  آپارتاید کرونایی نفرت انگیز را متوقف کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: به تعهدات خود ذیل قطعنامه شورای امنیت پایبند باشید و دست از نقض برجام بردارید و از رفتارهای مخرب خود در منطقه ما و فروش ۱۰۰ میلیارد دلار تسلیحات به کشورهای خلیج فارس و حمایت کورکورانه از اعمال تروریستی اسرائیل دست بردارید.

به گزارش مهر،  وزیر امور خارجه آلمان در اظهار نظری با بیان اینکه به یک توافق هسته‌ای فراتر با ایران نیاز داریم که منافع ما را تامین کند، مدعی شد: تهران نباید به سلاح هسته‌ای و هرگونه برنامه موشکی که منطقه را تهدید کند دسترسی داشته باشد.  

کد خبر 5087601 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جواد ظریف برجام آلمان محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها لایحه بودجه ۱۴۰۰ برجام حجت الاسلام حسن روحانی شورای نگهبان حسن روحانی هیئت دولت اسحاق جهانگیری رژیم صهیونیستی ترور دانشمندان هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • بلینکن وارد چین شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود