Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین نوشت: گزارش محرمانه امروز (جمعه) آژانس که حاوی محتویات نامه محرمانه ایران است، بلافاصله و حتی قبل از اینکه اعضای شورای حکام نیز بتوانند آن را رهگیری کنند، در رسانه ها ظاهر شد.

به گزارش برنا، کاظم غریب آبادی روز جمعه با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود نوشت: گزارش محرمانه امروز (جمعه) آژانس که حاوی محتویات نامه محرمانه ایران است، بلافاصله و حتی قبل از اینکه اعضای شورای حکام نیز بتوانند آن را رهگیری کنند، در رسانه ها ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: آژانس صرفا در رابطه با به‌روزرسانی تحولات مسوولیت ندارد، بلکه باید حفاظت از اطلاعات محرمانه پادمانی کشور میزبان را نیز تضمین نماید.

سفیر کشورمان خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد باز هم آژانس و کشورهای عضو در خصوص این شکاف در امور محرمانگی تحت انتقاد قرار نگیرند، آژانس باید سازوکارهای محرمانگی خود و از جمله استفاده از سایت داخلی «گاواتم» به عنوان ابزاری برای مکاتبات را مورد بازنگری قرار دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: غریب آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در دورهمی جمعی از فعالان رسانه پیرامون بایدها و نبایدهای پیوست رسانه‌ای عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: سر منشأ تمام تحولات بیش از چهار دهه اخیر امام خمینی است، تحولات نه در بُعد منطقه‌ای بلکه در ابعاد جهانی؛ سوال بسیار مهمی برای سیاستمداران، جامعه شناسان و حتی برای ملحدان وجود دارد که چگونه باید ایشان را مطالعه کرد، زیرا سر منشأ تحول است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه محدوده اثرگذاری امام راحل قابل احصا نیست، تصریح کرد: در گذشته از آیت الله مصباح شنیدم که می‌گفت امام خمینی ۲۰۰ سال دیگر شناخته می‌شود. آقای مصباح جامع بین منقول و معقول بود، تفاوتش با بسیاری از علما این بود که هم فقیه بود و هم فیلسوف، تسلط وی از بسیاری جامعه شناسان غربی بر فلسفه غرب بیشتر بود.

وی در خصوص اینکه امام راحل را باید چگونه شناخت و مطالعه کرد به تعبیری واضح‌تر امام محصول و مولود چیست، گفت: افرادی که دستی بر آتش دارند می‌گویند امام خمینی سیاستمدار، فرمانده، جامعه شناس، فیلسوف و مربی است و این‌ها مبالغه نیست چرا که برای همه این موضوعات مطلب وجود دارد.

امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر اینکه امام خمینی محصول یک خط تولید است، عنوان کرد: آن خط تولید را اینگونه تعبیر می‌کنیم که عمل سیاسی، نظامی و عمل مدیریت در بحران امام و حضرت آقا، غرب را بهت زده کرده است. امام با تمام ابعادش اعم از سیاستمداری، مدیریت بحران، جامعه شناسی و تمام این موارد محصول بینش توحیدی خود بوده است.

امام خمینی جرأت می‌داد

وی افزود: زمانی که ناو آمریکایی وارد می‌شود امام فرمود من اگر جای شما باشم آن را می‌زنم. بزرگترین کاری که امام انجام داد این بود که جرأت داد، تابویی را شکست که بی نظیر بود.

امام جمعه موقت اهواز به نقل از آیت الله مهدوی کنی گفت: برای امام پیام بردم که آقایان می‌گویند یا شرق یا غرب، اما شما هر ۲ را تهدید می‌کنید، نه شرقی نه غربی و بعد برای همه خط و نشان می‌کشید. پس از آن امام پنج دقیقه با من صحبت کردند و از فرمایشات ایشان متوجه شدم ابرقدرت شرق و ابرقدرت غرب روی همدیگر با تمام کلاهک‌های هسته‌ای شأن برای امام در حکم ۲ بال مگس هستند و نه بیشتر.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه چیزی که رسانه را رسانه می‌کند بی شک محتوا است، تصریح کرد: محتوا یا فیک است و یا درست، به آن محتوایی فیک می‌گویند چون ادای حقیقت را در می‌آورد و تابلو دروغ را بالا نمی‌برد، لذا همین باعث می‌شود که همه مشتاق آن شوند بنابراین محتوا بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: زمانی که در مورد امام بیشتر مطالعه می‌کنید، متوجه می‌شوید به دلیل بینش توحیدی، امام یک رسالت الهی در پیش گرفت که عملیات وعده صادق در استمرار همین رسالت آقا است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به آغاز کردن مقالاتش یک ماه قبل از طوفان الاقصی گفت: اعلام کردم حوادث عظیمی در پیش است، آن هم دلیل دارد چرا که روی اسم امام کار کردند؛ لذا برای بنده محرز بود که حوادث بزرگی در پیش است آنگاه در آن مقاله و مقاله بعد از طوفان الاقصی نوشتم گسل انسانی به حرکت درآمده و پشت سر آن یک زلزله عظیم است. این برای آقا عمل به یک نقشه راهی است که امام آن را تدوین کرده است.

حجت الاسلام حاجتی اضافه کرد: بنده به این یقین رسیده‌ام که آقا با برنامه، کامل و دقیق پیش می‌روند، یعنی با یک برنامه جهانی پیش می‌رود و این برای من مسلم است؛ زمانی که درباره امام مطالعه می‌کنید متوجه می‌شوید حرف، حرف درستی است زیرا وقتی گروگان‌ها را گرفتند، گفتند این گروگان‌ها آزاد نمی‌شود تا امام به هدفش برسند، پرسیدند هدفش چیست؟ پاسخ دادند تحقیر آمریکا است و می‌خواهد هیمنه آمریکا را از بین ببرد.

وی افزود: اگر تمام تکنولوژی‌های دنیا را به شما بدهند از رمزی که امام انقلاب اسلامی را رأس اخبار و وعده صادق را رأس تحلیل‌ها کرده به آن دست پیدا نخواهید کرد مگر اینکه به آن رمز دست پیدا کنید.

امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر اینکه طالب‌زاده و آوینی را محتوا به طالب‌زاده و آوینی تبدیل کرد، عنوان کرد: طالب زاده می‌گفت من در مطالعاتم به این نتیجه رسیده‌ام که هر موقع در تاریخ بشر، نبی و پیامبری به صحنه آمده پشت سر آن یک انقلابی درست شده و هرکس هم مثل نبی به صحنه آمده پشت سر آن هم انقلاب درست شده است؛ لذا با آمدن امام خمینی یک انقلاب و تحول ایجاد شد.

حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: همچنین آوینی می‌گفت من اگر به جز بعثت انسان کامل در وجود شخصی مثل امام خمینی هیچ برهان دیگری در دست نداشتم برای من کافی بود که باور کنم عصر تمدن غرب سپری شده است، ایشان این حرف را زمانی گفت که آن را از تلویزیون بیرون کردند یعنی نه تنها حرف‌هایش خریداری نداشت بلکه تمسخر هم می‌کردند؛ بینش یعنی اینکه شما بلافاصله بعد از طوفان الاقصی در آن بمباران وحشتناک بگویید قطعاً بنی اسرائیل به خاک مالیده می‌شود.

وی افزود: شما در فضای رسانه باید به این کیمیا دست پیدا کنید آن گاه شما دیگر به روز نیستید، فرا روز می‌شوید و تحولات آینده را پیش‌بینی می‌کنید، همان چیزی که در فرمایشات امام موج می‌زند، امام آخر کار پیش بینی کرده و گفتند «با اطمینان می‌گویم اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد» و اکنون مشاهده می‌کنید که ۳-۴ تا از آنها فتح شده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه اتفاقی که دشمن نگرانش است موشک‌ها و انفجارها نیست، اظهار کرد: اتفاق مهمی که اکنون دنیای کفر را نگران کرده ظهور خط امامت امت است؛ آن بینش در حال ظهور کردن است، چیزی که خرج اصلی نه تنها رسانه بلکه تمام فعالیت‌های اصلی جبهه حق را می‌دهد، چیزی که امام خمینی محصول آن است و چیزی که رفتار سیاسی امام محصول آن است، بینش توحیدی است؛ لذا خط امام و امامت در حال ظهور و بروز کردن است.

وی خطاب به حاضران گفت: رسانه اگر اکنون به روز باشد باخته است، اگر در صحبت با کسی بگویید به روز هستید یعنی شکست خود را امضا کرده‌اید، امروز رسانه‌ای می‌تواند مفید باشد که به روز نباشد بلکه به فردا و فرداها باشد، مردم هم عطش این را دارند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه بینش توحیدی، سرِ غنی‌سازی است تصریح کرد: بینش توحیدی امام را به امام تبدیل کرد، امام بر این اساس نقشه راه ریخت و پیشاپیش همه چیز را فرمود. ایشان ۳۰ روز پیش از رحلتشان فرمودند به مسئولان جمهوری اسلامی یادآوری می‌کنم که این انقلاب محدود به مرزهای ایران نیست.

وی با تاکید بر اینکه خط امامت در حال ظهور و بروز است، افزود: این موضوع از اصابت بسیار مهم‌تر است، اکنون ملت‌های مستضعف منطقه می‌گویند هرکس با آقا باشد نجات پیدا می‌کند. ریشه این موضوع بینش‌ها است، محصول این تحولات، چیزی که اتفاق می‌افتد و دنیای کفر را نگران کرده ظهور و بروز خط ولایت و امامت است؛ در نهایت می‌گویم این آغاز یک تحول بسیار عظیم و حوادث بسیار مهم است لذا خود را با نگاه به آینده آماده کنید.

کد خبر 6084874

دیگر خبرها

  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • امضای ۸ سند همکاری بین ایران و پاکستان
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • گزارش رسانه آمریکایی از ویژگی مشترک جنگ‌های اوکراین و ایران و اسرائیل
  • چاد هم نظامیان آمریکایی را اخراج می کند
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟