Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فائزه هاشمی، عضو حزب کارگزاران در گفت‌و‌گویی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه اقبال مردم به دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب کم شده است آیا ما می توانیم بگوییم نیاز به یک جریان سومی است؟، گفت: من هم چنین اعتقادی دارم، چون عملکرد اصولگرایان معلوم سال‌ها است که معلوم است و اصلاح طلبان هم در این چند سال اخیر در مجلس و شهرداری ها و شورای شهر و ریاست جمهوری عملکرد خودشان را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده اسبق مجلس گفت:‌بنظر می رسد هدف اصلی برای مدیران بیشتر بقا است تا توجه به شاخص های توسعه و پیشرفت و کشورداری خوب. اعتقاد دارم که اگر کشور می خواهد در مسیر درستی قرار گیرد باید از دست این دو جریان سیاسی خارج شود و یکسری مدیر واقعی غیر ایدئولوژیک که یا حذف شده اند، یا خود کنار رفته اند و یا از کشور رفته اند بر سر کار بیایند. 
وی درباره انتقادات به جریان اصلاحات و شخص رئیس دولت اصلاحات، گفت: متأسفانه خود اصلاح طلبان هم دموکرات نیستند و در درون خودشان اعتقاد واقعی به دموکراسی ندارند، این موضوع به لیدری آقای خاتمی هم برمی گردد، در شورای عالی اصلاح طلبان افراد بیشتر بر اساس سلیقه آقای خاتمی حضور دارند، سیستمی وجود ندارد که چند درصد زنان، چند درصد جوانان و کلا چه ترکیبی آنجا باشند، بخشی از نا امیدی اصلاح طلبان از جمله خودم همین جا است، همچنین این روند دموکراتیک در احزاب هم کمتر وجود دارد، خود اصلاح طلبان در درون خودشان نیاز به اصلاحات جدی دارند.
این چهره اصلاح طلب درباره تلاش های مجمع روحانیون برای ایجاد وحدت در جریان چپ و لیدری احتمالی در انتخابات پیش رو گفت: مجمع روحانیون حزبی است مثل سایر احزاب اصلاح طلب، برجستگی ویژه ای ندارند که بخواهند لیدر باشند یا دیگران آنها را بعنوان لیدر بپذیرند.
منبع: خبرآنلاین برچسب ها: اصلاح طلبان ، فائزه هاشمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: اصلاح طلبان فائزه هاشمی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید محمد خاتمی: چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از «زهرا شجاعی» ندیدم و نشنیدم

به گزارش جماران؛ متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بانوی با‌فضیلت و با‌ایمان و خیراندیش سرکار خانم زهرا شجاعی رحمة ‌الله‌علیها دیده از دنیا فروبست و بدیدار معبود شتافت و همه ما را سوگوار کرد.

در مدت زمان بیش از سی سال آشنایی، هم‌فکری و همکاری با این بزرگوار چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانیِ دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از ایشان ندیدم و نشنیدم. 

از خداوند منان مسألت می‌کنم که به پاداش پاکی و نیکویی این بنده خوبِ خود، او را غرقه در بحبوحه رحمت و کرم خویش فرماید و بیامرزد و بر علو درجاتش بیافزاید.

این مصیبت را به همه اصحاب فضل و فضیلت و خاندان شریف شجاعی و همه بستگان محترم به ویژه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر توانا و دختران خوب ایشان تسلیت می‌گویم و علو درجات این فقیده سعیده و سلامتی و صبر و اجرِ بازماندگانِ معزز را از خداوند منان خواستارم . 

یادش گرامی‌ باد! 

سیّد محمّد خاتمی 

۱۴۰۳/۱/۸

دیگر خبرها

  • بیانیه مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره «زهرا شجاعی»
  • نماز خواندن محمد خاتمی بر پیکر زن اصلاح‌طلب فوت شده | تصویر
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • زهرا شجاعی سیاست را زنانه می‌فهمید و سیاستمداری توانمند در دنیای مردانه سیاست بود /به شکوفه‌ها، به باران، برسان سلام ما را
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • سید محمد خاتمی: چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از «زهرا شجاعی» ندیدم و نشنیدم
  • پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات
  • معاون خاتمی در دولت اصلاحات درگذشت
  • درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات
  • دعوا‌ها علنی می‌شود / اصلاح‌طلبان نقش لولو را بازی نکردند / اصولگرایان جوان می‌خواهند پدرخوانده‌ها را کنار بگذارند / مزاحم نظام می‌شوند