Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مشخص شدن ۸ تیم صعود کننده دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق مشخص شد.

به گزارش مشرق، فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق در کشور قطر در حال برگزاری است و ۸ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند. 

این تیم ها براساس موقعیت خود در جدول رده بندی به مصاف هم می روند تا تیم های برنده راهی مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابت ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از این هشت تیم باید ۲۹ آذر در دوحه در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس ایران قرار گیرد که دومین حضور خود را در فینال لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کند. 

بیشتر بخوانید:

پرونده گروه G بسته شد؛ صعود ویسل کوبه و سوون

از جمله دیدارهای جذاب می توان به تقابل ویسل کوبه و شانگهای اشاره کرد. تیم ژاپنی آندرس اینیستا را در ترکیب دارد و رقیب آن نیز اسکار هافبک سابق چلسی و هالک مهاجم سابق برزیل را در ترکیب خود دارد. 

برنامه یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

یکشنبه ۱۶ آذر

بیجینگ گوان چین - اف سی توکیو ژاپن

اولسان هیوندای کره جنوبی - ملبورن ویکتوری استرالیا

دوشنبه ۱۷ آذر 

ویسل کوبه ژاپن - شانگهای SIPG چین

یوکوهاما مارینوس ژاپن- سوون سامسونگ کره جنوبی

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده لیگ قهرمانان آسیا اسکار هالک آندرس اینیستا لیگ قهرمانان آسیا یک هشتم نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه ۲۷ اسفند در محل سازمان لیگ قرعه کشی شد و تیم‌ها حریفان خود را در این مرحله شناختند.

پرسپولیس، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی، ذوب‌آهن اصفهان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، پیکان و هوادار از لیگ برتر و چادرملو اردکان، سایپا تهران، فجر سپاسی شیراز، مس کرمان، مس سونگون ورزقان و استقلال ملاثانی از لیگ دسته اول در این مرحله حضور دارند.

قرعه کشی این مرحله به شرح زیر است:

* سپاهان اصفهان - آبی پوشان جنوب
*
*
*
*
*
*
*

کد خبر 6056982

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای تقابل با پیکان مشخص شد
  • یک ایرانی می‌خواهد رکورد نیمیر و انگاپت را خراب کند!
  • ببینید | قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم جام حذفی
  • مکان و زمان فینال جام حذفی مشخص شد
  • قرعه کشی جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی
  • (ویدئو) کنایه امیر علی‌اکبری به هالک ایرانی در برنامه زنده
  • واکنش گواردیولا به تقابل با رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • میازاکی؛ پیرمرد بی‌جانشین دنیای انیمیشن
  • عکس‌| تقابل دوباره امباپه و بارسا؛ به یاد آن شب رویایی!
  • عصبانیت مدیر سیتی از تقابل دوباره با رئال‌مادرید