Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:50:50 GMT

ازدستگیری 22 سارق تا پلمب واحدهای صنفی متخلف

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۵۳۲

ازدستگیری 22 سارق تا پلمب واحدهای صنفی متخلف

منوچهر امان‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، وسایل داخل خودرو، موتورسیکلت، احشام، لوازم داخل فروشگاه‌ها و جیب‌بری، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، کیار، بن و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند 22 سارق را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 28 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، وسایل داخل خودرو، موتورسیکلت، احشام، مغازه، کش‌روی و جیب‌بری اعتراف کردند که  جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب 4 واحد صنفی متخلف

اسکندر سعیدی نیز در خصوص فعالیت پلیس امنیت در دوران کرونا گفت: طرح کنترل واحدهای صنفی با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید در نحوه فعالیت واحدهای صنفی، توسط ستاد مقابله با ویروس کرونا به منظور پیشگیری از گسترش این ویروس در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی چهارمحال وبختیاری ادامه داد: تیم‌های مشترک متشکل از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و ماموران مرکز بهداشت، با هماهنگی قضائی روز گذشته از 152  واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند.

وی افزود:در این راستا برای 3 واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، اخطاریه کتبی صادر و 4 واحد صنفی در رسته‌های مختلف تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.

دستگیری 2 توزیع‌کننده مواد مخدر

علی تابش فرد نیز بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در لردگان، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: پس از تحقیقات پلیس و هماهنگی قضایی، ماوران انتظامی شهرستان لردگان موفق شدند در 2 عملیات غافلگیرانه مخفیگاه متهمان را بازرسی و ضمن دستگیری 2 توزیع‌کننده مواد مخدر، 17 گرم هروئین و 13 گرم شیشه کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مواد مخدر شهرستان ارجاع شدند، گفت: برخورد قانونی با سوداگران مرگ توسط پلیس لردگان در سال جاری با قاطعیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر دستگیری سارق چهارمحال و بختیاری مواد مخدر واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی