Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم:به نقل از بغداد الیوم، «فیلیپ کراولی» معاون وزیر خارجه اسبق امریکا در گفتگویی مطبوعاتی درباره کاهش تعداد دیپلمات های آمریکایی در عراق گفت: این یک اقدام موقتی است و دولت آینده درباره آن تجدید نظر خواهد کرد.

این مقام اسبق وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد: دولت جو بایدن در بسیاری از اقدامات و تصمیمات که ترامپ درخصوص عراق اتخاذ کرده، بازنگری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تصمیم کاهش به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا و قبل از کنار رفتن وی از قدرت گرفته شده است. این اقدام موقتی است و ما باید منتظر جو بایدن رئیس جمهور منتخب باشیم. دولت جدید در کاخ سفید در راستای بازنگری در تصمیم کاهش شمار دیپلماتها حرکت خواهد کرد. همانطور که در بسیاری از تصمیمات و اقدامات انجام شده از سوی ترامپ تجدید نظر خواهد کرد.

قبلا پایگاه پولتیکو گزارش داده بود که دولت آمریکا دستور کاهش شمار دیپلمات‌های سفارتش در بغداد به نصف را به دلایل امنیتی داده است.

این در حالی است که «ماتیو تولر» سفیر آمریکا در بغداد اعلام کرده بود که به وظایف خود در سفارت آمریکا در بغداد ادامه خواهد داد.

چند هفته پیش هم وزارت دفاع آمریکا از کاهش شمار نظامیان این کشور در عراق از سه هزار نظامی به 2500 نظامی خبر داده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

مقاومت عراق از حمله به پایگاه آمریکا در سوریه خبر دادحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال عراقمقاومت عراق: عین‌الاسد در عراق و دو پایگاه آمریکایی‌ها را در سوریه هدف قرار دادیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • کارنامه سفر نخست‌وزیر عراق به آمریکا؛ موفق یا ناکام؟
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند