Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس کمیته مسابقات نحوه گروه بندی تیم ها در مرحله بعدی لیگ برتر بانوان را به بعد از تصمیم گیری در خصوص تیم کربنات فیروز آباد موکول کرد.

مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در خصوص نحوه گروه بندی تیم ها در مرحله بعدی لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور اظهار داشت: با توجه به نتایج مسابقات در دور برگشت مرحله مقدماتی و عدم حضور تیم کربنات فیروزآباد در این مرحله از مسابقات نحوه قرارگیری تیم ها در دو گروه مرحله بعد بستگی به نتیجه تصمیم گیری در خصوص تیم کربنات سدیم فیروزآباد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس پس از تشکیل کمیته انضباطی و مشخص شدن نتیجه آن و رده بندی نهایی تیم های گروه A می توانیم گروه بندی نهایی تیم ها در مرحله بعد را به صورت قطعی اعلام کنیم. 

رئیس کمیته مسابقات در خصوص نحوه قرارگیری تیم ها افزود: در مرحله بعدی در گروه M: تیم های اول گروه A، دوم گروه B (تاسیسات دریایی تهران) ، سوم گروه A، چهارم گروه B (سنگ آهن بافق) قرار خواهند گرفت و همچنین در گروه N: اول گروه B (شهید شاملی کازرون)، دوم گروه A، سوم گروه B (ذوب آهن اصفهان)، چهارم A قرار خواهند گرفت و در خصوص نحوه قرار گیری تیم های گروه A باید تا تشکیل کمیته انضباطی صبر کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال بانوان کربنات فیروزآباد مرحله بعد گروه بندی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه کمیته انضباطی برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس بند ۲ ماده ۱۹ مقررات انضباطی و با توجه به گزارش واصله از سوی داور و نماینده مبنی بر تخلف تماشاگران منتسب به تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیا و سنگ درون زومین و استفاده از الفاظ توهین آمیز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابلاغ می‌شود چنانچه دفاعیاتی دارند ظرف مدت حداکثر ۲ روز از تاریخ ابلاغیه ارسالی، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند.

ضمنا عدم ارسال دفاعیه مانع از اتخاذ تصمی نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابلاغیه کمیته انضباطی برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال
  • شاهین ایزدخواست قهرمان فوتسال نونهالان آباده
  • جریمه و کسر امتیاز برای آلومینیوم در لیگ برتر هندبال
  • فینال جام حذفی در کرمان/ زمان برگزاری ۱/۸ نهایی مشخص شد
  • مکان و زمان فینال جام حذفی مشخص شد
  • رقم دستمزد کارگران امشب مشخص می شود؟ | مذاکرات فشرده در جریان است
  • هندبال نوجوانان مسکو؛ رویارویی پسران ایران مقابل روسیه در دومین دیدار
  • آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان مهر
  • هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است/ دوست دارم لحظه تحویل سال در حرم امام رضا (ع) باشم
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران