Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخالفت های دولت با طرح های حساب شده و ضروری مجلس باید هدفمند باشد در غیر اینصورت چه ضرورتی دارد که بخواهد با طرح های که امنیت و معیشت مردم را تضمین می کند مخالفت کند. فوت ۳۴۷ بیمار کووید-۱۹ در شبانه روز گذشته بازگشایی مشروط و محدود مساجد و اماکن زیارتی از فردا بودجه 1400 لایحه نیست استقراضیه است! توسط رئیس‌ مجلس صورت گرفت ابلاغ سه قانون مصوب مجلس به دولت

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس زاده مشکینی: این دولت هنوز زبان گفت‌وگو با مردم را پیدا نکرده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود عباس زاده مشکینی در آستانه آغاز سال جدید با اشاره به چالش‌هایی که در سال جاری پشت سر گذاشتیم، گفت: در سال جاری اتفاقی که افتاد این بود برخلاف تصور بدخواهان نظام و کشور دولت علاوه بر تامین هزینه جاری کشور، اغلب پروژه‌های مالی را تامین مالی کرد که این اقدام یعنی ادامه پیدا کردن کار پیمان‌کاران، گردش نقدینگی، دریافت مالیات و بخشی از درآمدهای دولت که نشاندهنده ایجاد اشتغال و پویایی اقتصادی است.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درست است که در کشور ما نرخ تورم بالا است، اما نباید عوام گرایانه نگاه کرد، یعنی وقتی نرخ تورم بالا است و رونق اقتصادی هم وجود دارد، از این طرف تورم توجیه می‌شود.

وی با بیان این‌که تورم آن زمانی بد است که توأم با رکود اقتصادی باشد، گفت: خوشبختانه ما در سال جاری رکود نداشتیم و و امسال، سال رونق اقتصادی ما بود و این یکی از محاسن دولت بود، اتفاقی که در دولت سیزدهم افتاد این بود که خوشبختانه جلوی رشد بی رویه عائله دولت گرفته شد، در حوزه جلوگیری از استخدام‌های بی‌ضابطه و بزرگ کردن حجم دولت اتفاقات خوبی افتاد.

نماینده مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مهم‌ترین اتفاقی که در سال جاری افتاد در حوزه سیاست خارجی بود، یادآور شد: در حوزه سیاست خارجی خوشبختانه با توجه به این‌که دولت در ۲ سال قبل تجربه خوبی کسب کرده بود در ترمیم و گسترش ارتباطات با کشورهای همسایه توفیقات خوبی داشت به طوری که می‌شود نتیجه این توفیقات را با عدد و رقم در سبد اقتصادی مشاهده کرد، یعنی حجم مراودات ما با اغلب کشورهای همسایه به ویژه با برخی از آن ها چندین برابر شد.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کار بسیار بزرگی بود که در سال جاری انجام شد و به نظر من زیرساخت‌های بسیار خوبی در کشور تکمیل شد که انشاالله ما به ازای آن و به تعبیری بهره آن را در سال ۱۴۰۳ خواهیم دید.

عباس‌زاده مشکینی عنوان کرد: سال ۱۴۰۲ خوشبختانه یک سال توأم با آرامش در کشور بود البته در کنار این آرامش یک تلخی‌هایی را هم دشمنان به ما تحمیل کردند. ترورهایی که در شیراز و سیستان و بلوچستان صورت گرفت. تعداد قابل توجهی از هموطنان ما در کرمان شهید شدند. از سوی دیگر برزگترین اتفاق سال ۱۴۰۲ طوفان الاقصی توسط رزمندگان حماس بود که توهم شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را در هم شکستند و خوشبختانه این حرکت روند فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند. قوانینی بسیار خوبی در حوزه اقتصادی و کسب و کار در مجلس تصویب شد. تصویب برنامه هفتم یکی از مهم‌ترین اتفاقات سال ۱۴۰۲ بود که لازمه اداره کشور است و برنامه خوبی هم نسبت به برنامه های پیشین تصویب شد.

این نماینده مجلس گفت: به دوستان می‌گویم در کشور کارهای زیادی شده اما این دولت، دولت مظلومی است البته این نقد به خودش باز می‌گردد من اعتقاد دارم این دولت با وجود اقداماتی که می‌شود و در حال انجام است هنوز زبان گفت‌وگو با مردم را پیدا نکرده است که بخشی از آن به تعیین ساختار دیالوگ با مردم بازمی‌گردد بخشی هم به مدیرانی بازمی‌گردد که در این حوزه گمارده شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: باید در حوزه ارتباط دو سویه با مردم کشور و دنیا یک تجدیدنظر اساسی انجام دهیم واقعا دور از انصاف است که دولت در شرایط تحریم تا این حد کار کند اما از آن طرف شاهد افزایش سرمایه اجتماعی و رضایت مردم نباشیم. به نظر من اشکال بزرگی است که باید دست به دست هم بدهیم و از دولت رفع کنیم و اجازه ندهیم یک دولت پرکار و پر تلاش و به تعبیر مقام معظم رهبری مردمی در حوزه ارتباط با افکار عمومی با مشکل روبه رو شود و باید عملکردش درست تبیین شود.

عباس‌زاده مشکینی تاکید کرد: این اتفاقات یک کمی هم سعه صدر می‌خواهد، بلاخره شما هنگامی وارد حوزه دیالوگ شوید ممکن است زبان‌های نقد هم راه بیفتد و این خودش سرمایه است. نقدهایی که توأم با مبانی باشد سرمایه است. نقدهای منصفانه، مبنایی و علمی برای دولت و عامه مردم خودش یک سرمایه است. اصولا نقد خودش یک سرمایه است. باید ظرفیت ها را بالا ببریم و از نقد استقبال کنیم حال ممکن است از ۱۰ ردیف نقد ۲ تای آن‌ها هم پایه نداشته باشند اما باید تلخی این ۲ نقد را برای این که از شیرینی مابقی برخودار شویم، بپذیریم. به نظر من باید یک طرح تحول در زبان و گفت‌وگو با مردم را کلید بزنیم و راه بیندازیم و انتظار این است مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و سخنگوی دولت در این زمینه پیش قدم شود و این عارضه و نقطه ضعف در دولت حل شود.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885490

دیگر خبرها

  • مردم خواهان تنفس جدید در مجلس هستند
  • نماینده کارگران درباره حداقل دستمزد ۱۴۰۳چه گفت؟ / توضیح درباره دلایل مخالفت و ترک جلسه
  • انتقاد صریح عباس عبدی از مخالفت دولت با افزایش ۴۰ درصدی حقوق کارگران و کارمندان
  • منتخبان مجلس دوازدهم با رئیسی دیدار می‌کنند
  • منتحبان مجلس دوازدهم با رئیسی دیدار می‌کنند
  • عباس زاده مشکینی: این دولت هنوز زبان گفت‌وگو با مردم را پیدا نکرده است
  • هنگام انفاق،خداوند افزونی مال را تضمین و شیطان امر به فحشا می کند
  • سردار رادان: فشار معیشت و مسکن از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود
  • نماینده مجلس: رقم سبد معیشت کارگران چیزی بالغ بر 21 میلیون تومان است اما دولت 16 میلیون را قبول دارد! مذاکرات جلسات شورای عالی کار کامل منتشر شود نه گزینشی
  • دولت در سال جدید به کاهش تورم و گرانی‌های افسارگسیخته توجه کند