Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@04:32:02 GMT

بازار تهران از فردا باز است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۵۷۰

بازار تهران از فردا باز است

باشگاه خبرنگاران جوان: قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف با اشاره به شرایط کاری جدید اصناف از فردا گفت: اصناف بازار تهران هم از فردا باز خواهند بود، اما به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک این امر محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: بلند بودن سقف و دو درب عبور و خروج در پاساژ‌ها ادله باز بودن مجتمع‌های تجاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا همواره با ما هست و باید با آن زندگی کنیم. این دستور ستاد مقابله با کروناست.

نوده فراهانی با اشاره به شرایط کار بازار تهران گفت: سقف بازار تهران بلند بوده و دستور باز بودن پنجره‌ها را داده ایم. ساعات کار این بازار تا ۵ طبق روال قبل بوده است.

وی افزود: صنوف با بسته شدن با رکود بدی مواجه شده اند بهتر است با رعایت همگانی اقتصاد را از چرخه نیندازیم چرا که کارگاه ها باید مالیات و بیمه را برای کارگران خود بپردازند.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: مجدد تاکید می کنیم صنوف از تجمع در واحدهای خود بپرهیزند و پیرو دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا باشند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازار تهران کرونا بازار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ واحد صنفی در مشهد به علت گرانفروشی پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این چهار واحد شامل ۲ شیرینی فروشی در محدوده خیابان وکیل آباد و ۲ واحد فروش مواد غذایی در محدوده خیابان امام رضا(ع) مشهد می شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، نظارتها بر بازار مشهد به ویژه خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی به صورت شبانه روزی انجام می گیرد و مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با حداقل ۱۰ گروه بازار را کنترل می کنند.

وی گفت: تخلفات واحدهای صنفی به ویژه گرانفروشی و عدم درج قیمت به سرعت شناسایی و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی می شود.

دیگر خبرها

  • ۴ واحد صنفی در مشهد به علت گرانفروشی پلمب شد
  • تاکید اورژانس بر انتقال مادران باردار و سالمندان از ۵ استان
  • ۵ نفر از مشاهیر بازار تهران
  • با ۵ نفر از مشهورترین تجار و کسبه بازار تهران آشنا شوید
  • تاکید استاندار تهران بر توزیع بیشتر گوشت تنظیم بازار
  • برای خرید هر دسته از کالاها کجای بازار برویم؟ | راهنمای اصناف بازار تهران
  • نظارت اتاق اصناف بر بازار تشدید شود
  • تاکید دوباره بر استفاده از نام‌های فارسی در تابلو‌ها و سردر اصناف کرمان
  • کالا‌های اساسی در استان همدان تا ۶ ماه ذخیره شد
  • این ۵ نفر مشهورترین تجار و  کسبه بازار تهران بودند