Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، رویترز در گزارشی مدعی شد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه به کشورهای عضو گفته است که ایران به اطلاع دیدبان هسته‌ای سازمان ملل رسانده است که قصد نصب سه آبشار دیگر از سانتریفیوژهای پیشرفته IR-۲m در نیروگاه زیرزمینی خود در نطنز دارد.
آژانس گفته است که ایران به اطلاع آژانس رسانده که اپراتور نیروگاه غنی‌سازی سوخت در نطنز قصد دارد که نصب سه آبشار IR-۲ را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غریب آبادی نماینده دائم ایران  در آژانش بین المللی انرژی اتمی ضمن انتقاد از آژانس لو رفتن اطلاعات محرمانه هسته ای ایران را تایید کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی غریب آبادی سانتریفیوژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اسناد محرمانه اسرائیل در ایران که به ضرر صهیونیست‌ها بود! + فیلم

پیش از انقلاب، ارتباط میان رژیم پهلوی با اسرائیل داشتند ولی در کل، صهیونیست‌ها بین مردم ایران چندان مقبول نبودند به همین دلیل حتی پروژه‌های عمرانی اسرائیل در ایران هم محرمانه بودند.

در ۲۷ فوریه ۱۹۷۵ یعنی هشتم اسفند ۱۳۵۳ سندی که از سفارت وقت رژیم صهیونیستی در ایران به دست آمد که افشای آن برای اسرائیلی‌ها گران تمام شد، چون آنها نمی‌خواستند مردم ایران بفهمند شرکت‌های صهیونیستی در ایران فعال هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مذاکرات عراق باآژانس بین‌المللی اتمی برای ساخت راکتورهسته‌ای
  • گروسی: آژانس از عراق برای توسعه برنامه هسته‌ای صلح آمیز خود حمایت می‌کند
  • غریب‌آبادی: ایران برای رسیدگی به مسائل داخلی خود ذیصلاح است
  • آژانس به عراق برای پیشبرد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کمک می‌کند
  • هیئت ایرانی در نشست شورای حقوق بشر در ژنو حضور می یابد
  • اقدامات دستگاه‌های اجرایی به اطلاع مردم رسانده شود
  • افشای اسناد محرمانه اسرائیل در ایران که به ضرر صهیونیست‌ها بود! + فیلم
  • عصبانیت رسانه صهیونیست از تلاش‌های ناکام تل‌آویو در آژانس علیه ایران
  • قفل مذاکرات هسته ای ایران چطور در دوره دوم بایدن یا ترامپ باز می شود؟
  • دو روایت از گفت‌و‌گوی غیر مستقیم ایران و امریکا