Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سویا شرکت کرد.

زین الدین زیدان که در طول روز های اخیر بحث های زیادی در مورد آینده شغلی اش روی نیمکت رئال مادرید شد، به شدت تحت فشار کسب نتایجی مثبت و تغییر روند فعلی است و حالا در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل سویا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان صحبت های خود را اینطور آغاز کرد:

ما نسبت به وضعیت فعلی آگاه هستیم و می خواهیم رقابت کنیم و این هم فرصت دیگری برای عبور از این مقطع است. به بازیکنانم ایمان دارم و این مهم است. شرایط سختی است اما بارها از چنین روزهایی عبور کرده ایم. نشان خواهیم داد که رئال مادرید یعنی چه!

مهم ترین چیز بازی فرداست و نمی توانیم فراتر از آن فکر کنیم. باید عملکرد خوبی مقابل یک تیم بسیار خوب داشته باشیم. فردا باید امتیازات را جمع کنیم. بازی در چنین مسابقاتی را دوست داریم، که باید در آن بجنگیم. از اهمیت دو بازی پیش رو آگاه هستیم و بازی نخست در چارچوب لیگ است که کاملاً روی آن تمرکز کرده ایم.

سرخیو راموس

در مورد او هیچ گونه ریسکی نخواهیم کرد. اگر بتواند بازی کند، حضور خواهد داشت. نمی خواهم از بازیکنی استفاده کنم که مشکل دارد و سپس بدتر شود. فردا خواهیم دید که چه می شود. می خواهیم همه بازیکنان برگردند.

سویا

مثل همیشه انتظار یک سویای خوب را دارم. آنها هر مربی که داشته باشند، جنگنده خواهند بود، و این ذات آنهاست. فردا بازی سخت دیگری برای ما خواهد بود و باید ببینیم که در طول بازی از چه ترکیبی استفاده می کنند.

سیستم بازی رئال مادرید

مسئله ترکیب و سیستم تیم نیست. وقتی توپ را در اختیار نداریم باید متمرکز باشیم و در موقعیت دفاعی قرار بگیریم. فرقی ندارد ترکیب چگونه باشد، باید بدانیم که وقتی توپ را در اختیار نداریم چه کار باید بکنیم و فکر نمی کنم مسئله دریافت گل های بیشتر باشد. چند روز پیش دو گل روی ضدحملات دریافت کردیم اما می دانیم که چطور تعادل درست را حفظ کنیم. در خیلی از بازی ها کلین شیت کرده ایم و فردا هم سعی می کنیم همین کار را بکنیم. هدف ما گل نخوردن و ایجاد موقعیت های گلزنی است.

بازیکنان می خواهند رقابت کنند، بازی کنند و همیشه حمایت خود را از من نشان داده اند، اما این مسئله مهمی نیست. مهم این است که با هم از این شرایط خارج شویم. من اینجا بازیکن هم بوده ام و حالا سرمربی تیم هستم. از تاریخچه ای که در این باشگاه داشته ام خبر دارم و بازیکنان هم می خواهند تمام توان خود را درون زمین به کار بگیرند. گاهی اوقات اوضاع برای ما خوب پیش نمی رود و آنها اولین کسانی هستند که ناراحت می شوند. گاهی اوقات این را فراموش می کنیم. در لحظات سختی مثل امروز، باید متحد باشیم و همان مسیر را دنبال کنیم. بنابراین مطمئناً از این مقطع عبور خواهیم کرد.

انتقاد ها

نمی توانم چیزی بگویم. شما اینجا هستید که کار خود را انجام دهید و این اذیتم نمی کند چون بالاخره این هم بخشی از زندگی و بخشی از شغل من به عنوان سرمربی رئال مادرید است. وقتی پیروز نشویم، طبیعی است که انتقاداتی وجود داشته باشد اما این نظرم در مورد بازیکنان و کاری که هر روز انجام می دهیم را عوض نمی کند. برخی مشکلات داشته ایم اما ادامه خواهیم داد.

گلزنی مهم تر است یا گل نخوردن؟

برای ما هر دو مهم است. همیشه سعی می کنیم گل نخوریم، و لازم است که اجازه خلق موقعیت به حریف ندهیم. این یعنی اگر حریف موفق به خلق موقعیت نشود شما از لحاظ دفاعی خوب عمل کرده اید، و بعد از آن نوبت خلق موقعیت برای گلزنی می رسد. در بازی قبلی موقعیت های زیادی خلق کردیم و در نیمه اول فرصت هایی برای گلزنی داشتیم. فقط توپ وارد دروازه نشد و باید فردا مثبت فکر کنیم که گل ها از راه خواهند رسید.

آیا این سخت ترین مقطع کاری زیدان است؟

احتمالاً. اما قبلاً هم دوره های سختی داشته ایم و مورد انتقاد واقع شده ایم. امروز هم همینطور است اما اینکه آیا سخت ترین است، شاید بله، اما مشکلی نیست. به این چیزها فکر نمی کنم. به کاری که بازیکنان درون زمین انجام داده اند فکر می کنم. فردا یک فرصت بزرگ دیگر برای ماست تا نشان دهیم چه تیم خوبی هستیم.

آیا زیدان غیرقابل تغییر است؟

هیچوقت اینطور فکر نکرده ام. نه به عنوان بازیکن، نه مربی و نه در زندگی شخصی. حضور هرکس در اینجا دلیلی دارد و من تا آخرین لحظه کار خود را انجام می دهم. خواهیم دید که چه می شود، اما همانطور که می دانید، فردا مسابقه ای داریم و من فقط به فکر کسب پیروزی هستم. به سایر مسائل اهمیتی نمی دهم. برای من فقط خوب بازی کردن بازیکنان و کسب پیروزی اهمیت دارد.

آیا قدرت تغییر وضعیت را دارید؟

بله، مسلماً قدرت چنین کاری را دارم. مثل گذشته است. فصول سخت و لحظات سخت همیشه وجود داشته اند. در حال حاضر هم همینطور است. به اندازه کافی احساس قدرت می کنم که سعی در بهبود اوضاع داشته باشم و بازیکنانم با ارائه نمایشی فوق العاده مقابل حریفی بسیار خوب این شانس را به من خواهند داد تا چنین کاری انجام دهم و این نکته مثبتی برای ماست.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نساجی: وقت بهانه گرفتن نداریم

مربی نساجی گفت: در بازی با آلومینیوم اراک نباید به بهانه‌ها فکر کنیم.

به گزارش فارس، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک، اظهار داشت: همیشه بازی با تیم خوب و سختکوش آلومینیوم اراک جزء بازی‌های سخت لیگ است‌. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم و اتفاقات خوب فوتبالی برای ما بیفتد.

وی درمورد حساسیت‌های مرسوم در بازی این ۲ تیم، گفت: همیشه این حساسیت‌ها بین تیم‌های مختلف و در دوره‌های مختلف بوده است. تیم حال حاضر نساجی هم تلفیقی از ۲ تیمی است که همیشه با هم کری داشته و برای حضور در فینال جام حذفی هیجان داشتند اما این مسائل برای ما هضم‌ شده و به حدی مسائل مهم‌تری بپردازیم که برای ما مهم نیست. این چیزها در فوتبال طبیعی است و حساسیت‌ها هم مربوط به دوره‌های قبلی است. کادرفنی و بازیکنان ۲ باشگاه جا به جا شده‌اند. از سمت ما حساسیت خاصی احساس نمی‌شود.

مربی نساجی ادامه داد: برای ما همه بازی‌ها سخت است. شرایط هم به شکلی است که همیشه و در همه بازی‌ها نیاز به کسب امتیاز داریم و باید عقب افتادگی خود را جبران کنیم. بازی فردا هم فارغ از این داستان و موضوع نیست. سختی مضاعف کار نساجی هم قرار گرفتن مقابل تیم خوب آلومینیوم و کادرفنی مجربش است‌. امیدوارم در این روز سخت، اتفاقات خوب برای ما رقم بخورد.

صداقت درمورد نفرات غایب نساجی در بازی فردا، توضیح داد: محروم نداریم اما از گذشته ۴_۳ مصدوم داریم. اصلا جایی برای فکر کردن به این مسائل و بهانه‌ای برای کم‌کاری و تلاش نکردن نداریم زیرا جدول به ما اجازه نمی‌دهد ذهن خود را درگیر این موارد کنیم. با وجود هر کم و کاستی مجبور به تلاش برای جبران گذشته هستیم. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرمربی جدید نساجی معرفی شد امید نساجی برای برد نتیجه نداد/جایگاه «وی آی پی» در تراس خانه ها

دیگر خبرها

  • پاس های بیرون پای تماشایی زین الدین زیدان / فیلم
  • مربی نساجی: وقت بهانه گرفتن نداریم
  • بازی تیم تراکتور فردا درقزوین
  • بازگشت زین الدین زیدان به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای یک بازی خیریه
  • سیمئونه: کاری به ژوائو نداریم، باید بارسا را ببریم
  • پاسخ مجید جلالی به یک سؤال مهم؛ دلیل کیفیت بد دربی ۱۰۳ چه بود؟
  • زیدان به رئال مادرید برگشت
  • تبریک کریم باقری به مهدوی کیا؛ موشک ایرانی کنار زیدان + عکس
  • انتشار گزارش جدید مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال
  • گزارش جدید مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال منتشر شد