Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@09:43:49 GMT

ورزشگاه ناپولی به نام مارادونا تغییر یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۶۰۲

ورزشگاه ناپولی به نام مارادونا تغییر یافت

با اعلام شهردار ناپولی به صورت رسمی نام ورزشگاه سن پائولی به دیگو آرماندو مارادونا تغییر پیدا کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، جمعه به صورت رسمی ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا متولد شد. لوییجی دِ ماجیستریس، شهردار ناپولی درباره تغییر نام استادیوم سن پائولو گفت: مارادونا نشان داد که برخاستن و پیروز شدن ممکن است و پیامی برای امیدواری و زیبایی برای تمام شهر است که با او هویت گرفت و همیشه در کنار ضعیف‌ترین‌ها و مردم عادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دیگو علیه تبعیض مردم ناپولی جنگید و به یک اسطوره در شهر تبدیل شد. 

ماجیستریس درباره کاپیتان سابق آلبی سلسته که از سال ۲۰۱۷ شهروند افتخاری ناپولی شد، گفت: هیچ کسی مانند او روح و جانش با ناپولی یکی نشده بود. او فرزند واقعی این تیم بود. 

از دهم دسامبر (پنجشنبه هفته آینده) خانه ناپولی، دیگو آرماندو مارادونا خواهد بود. این ورزشگاه در دیدار برابر رئال سوسیداد در هفته آخر لیگ اروپا افتتاح خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیگو آرماندو مارادونا تیم فوتبال ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمونه اینزاگی: فکر نمی کنم پس از 10 پیروزی متوالی و یک تساوی بتوانیم شکایتی داشته باشیم

سیمونه اینزاگی گفت پس از حذف از لیگ قهرمانان، آنها بیش از هر چیزی برای هواداران ناراحت بوده اند.

اینتر پس از حذف از لیگ قهرمانان توسط اتلتیکو مادرید در ضربات پنالتی هفته کابوس واری داشت. آنها در این هفته سری آ مقابل ناپولی با تساوی 1-1 متوقف شدند. 

سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

کمی ناامید هستیم؛ مخصوصا با توجه به روندی که بازی داشت. ما مقابل قهرمان قاطع فصل گذشته بازی کردیم و ناپولی تیم بسیار باکیفیتی است اما متاسفانه مرتکب یک اشتباه ساده شدیم و پیروزی را از دست دادیم. یان زومر کل بازی هیچ مهاری نداشت. فکر نمی کنم پس از 10 پیروزی متوالی و یک تساوی بتوانیم شکایتی داشته باشیم. 

متئو دارمیان تاکید داشت در کرنری که منجر به گل تساوی ناپولی شد، توپ با پای او برخورد نداشته و باید ضربه کنار دروازه اعلام می شد:

باید دوباره صحنه را ببینم اما در مجموع داور بازی خوبی داشت و با رفتار خوب بازیکنان در زمین به او کمک شد. 

حواشی بین ژوان ژسوس و آچربی را ندیدم

بازیکنان زیاد هم رفتار خوبی نداشتند. مثلا ژوان ژسوس، آچربی را به الفاظ نژادپرستانه متهم کرد؛ مخصوصا در هفته ای که تمام مربیان و بازیکنان استیکرهای ضد نژادپرستی زده بودند:

او توضیح خواهد داد. من نمی دانم چه اتفاقی افتاد و بنابراین نمی توانم نظری بدهم. 

اینتر در این فصل در 15 دقیقه پایانی هیچ گلی دریافت نکرده بود تا آنکه مقابل اتلتیکو مادرید و ناپولی دریافت کرد:

هفته بسیار سختی در تقویم داشتیم. امشب به بچه ها تبریک گفتم زیرا پنجشنبه از مادرید ساعت 5:30 صبح به خانه رسیدیم و فقط یک روز و نیم برای این بازی زمان داشتیم. 

از شکست ها درس می گیریم

نگرانی هایی وجود داشت که هواداران اینتر نسبت به حذف این تیم چه واکنشی نشان خواهند داد اما آنها به شدت از اتوبوس تیم استقبال کردند و در بنری نوشته شده بود: "به شما افتخار می کنیم":

ما فراتر از هر چیز برای هواداران ناراحت بودیم زیرا آنها با حمایت خود مو به تن سیخ می کنند و واقعا می خواستیم به آنها پیروزی هدیه دهیم. پس از پایان بازی کنار آنها رفتیم و فکر می کنم آنها چیزی را که در زمین دیدند، دوست داشتند. این بازی نشان می دهد شما هر هفته چیزی جدید یاد میگیرید زیرا باید روی آن کرنر در دقیقه 81 بهتر یارگیری می کردیم. فکر می کنم بعد از تعویض های زیاد، این سردرگمی به وجود آمد که چه کسی باید ژسوس را بگیرد. از این موضوع درس می گیریم. همیشه می توانید از یک شکست چیزهای مثبت یاد بگیرید و ما می خواستیم در اروپا ادامه دهیم اما اتلتیکو جلوتر از ما صعود کرد. بسیار نا امیدکننده اما لحظه ای عبرت آمیز است. 

9 هفته به پایان لیگ، اینتر با میلان رده دومی 14 امتیاز فاصله دارد:

هنوز 9 بازی باقی مانده و 27 امتیاز وجود دارد که باید بگیریم. باید تمرکزمان را حفظ کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • اینزاگی: نمی‌توانم از بازیکنانم شکایت داشته باشم
  • اینزاگی: از حذف از لیگ قهرمانان درس می‌گیریم
  • مدافع عنوان قهرمانی سری آ ترمز صدرنشین را کشید!
  • سیمونه اینزاگی: فکر نمی کنم پس از 10 پیروزی متوالی و یک تساوی بتوانیم شکایتی داشته باشیم
  • اینتر - ناپولی؛ ترکیب رسمی
  • مدیر جنجالی متروی تهران تغییر کرد/ عضو شورای شهر: محمدنژاد مدیرعامل مترو شد
  • هیجان انگیز است که من را با مارادونا مقایسه می‌کنند
  • خویچا کواراتسخلیا: در یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا حضور دارم؛ مارادونا خدای ناپولی است
  • زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند
  • هزینه احداث هر کیلومتر خط مترو ۳ همت است/ سال آینده چهره تهران از بعد ترافیک تغییر خواهد کرد