Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کمال سعدی آل کثیر رئیس هیئت کبدی خوزستان گفت:  اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان کشور از امروز در اهواز آغاز شد و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

او بیان داشت: این اردو با حضور ۲۵ کبدی کار برای حضور در رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این اردو ارتقای سطح دانش کبدی کاران استان، آشنایی با علم روز این رشته در بخش ساحلی و حضور ورزشکاران بیشتری از استان در اردوی تیم ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آل کثیر تصریح کرد: مولود فدایی، نسرین ممبینی و مینا نعیماوی به عنوان ورزشکار و سعاد نیسی به عنوان مربی از خوزستان در اردوی تیم ملی کبدی ساحلی حضور دارند.

رئیس هیئت کبدی خوزستان گفت: کبدی استان پارسال در برگزاری مسابقات کشوری و میزبانی اردو‌های تیم ملی جزو برترین استان‌های کشور بود و همین موضوع باعث شد تا میزبانی اردوی تیم ملی ساحلی بانوان به خوزستان واگذار شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی کبدی بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم