Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه‌ای از تصمیم گیری شورای مدرسه درباره شیوه آموزش در هفته آینده خبر داد. متن اطلاعیه صادر شده به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

به اطلاع می‌رساند با توجه به تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا و تغییر وضعیت همه شهرستان‌های استان به نارنجی یا زرد، شیوه فعالیت مدارس از روز شنبه ۱۵ آذر تا پایان هفته بر عهده شورای هر مدرسه و بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طوری که در اطلاعیه‌های قبل اعلام شد، اولویت برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری است.

در صورت تصمیم شورای مدرسه به روش حضوری، رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است.

گفتنی است تعیین وضعیت‌های سه گانه "زرد"، "نارنجی" و "قرمز" بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا و به صورت هفتگی از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویورس کرونا وزارت بهداشت اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر سهمیه استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر را دارد

ایسنا/بوشهر خوشبختانه استان بوشهر یک‌هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد که مراحل جذب این تعداد در حال اجرا است و بخشی از آزمون کتبی آن انجام شده و بخش دیگر از آزمون هم در اوایل سال آینده گرفته و سپس مصاحبه انجام می‌شود.

احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های پرورشی، فرهنگی و علمی در مدارس اظهار کرد: سال جاری کارهای مهمی در آموزش و پرورش استان بوشهر انجام شد که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی اضافه کرد: برای اسکان مسافران کلاس‌های درس در مدارس فراهم شده که از خدمات آموزش و پرورش استان بوشهر قدردانی می‌شود.
استاندار بوشهر اقدامات سال تحصیلی جاری در حوزه فرهنگی و معنوی در مدارس استان را درخور تحسین دانست و بیان کرد: امسال در عرصه اردوهای راهیان نور و توسعه و پیشرفت با همکاری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اقدامات مهمی انجام شد.
محمدی‌زاده حضور شهدای گمنام و استقبال از آنان توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های مهم آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس است که استقبال از شهدای گمنام یکی از اقدامات مهم و موثر فرهنگی بود که در سال تحصیلی جاری در مدارس انجام شد.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از همه کسانی که با آموزش و پرورش استان بوشهر به‌عنوان نقطه کانونی و مشترک همه به عنوان زیرساخت نسلی و آینده جامعه همکاری می‌کنند، گفت: سال آینده به‌عنوان سال آموزش و پرورش استان بوشهر نامگذاری شده و بیشترین توجه در موضوعات مختلف به ویژه در حوزه آموزش و پرورش متمرکز می‌شود تا ان‌شاء‌الله یک آموزش و پرورش بالنده، معلم و دانش‌آموز خوب داشته باشیم.
وی یکی از فرصت‌های مهم فراهم شده توسط دولت رئیسی را استخدام قابل توجهی معلم و دبیر در کشور از جمله استان بوشهر دانست و تصریح کرد: خوشبختانه استان بوشهر یک‌هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد که مراحل جذب این تعداد در حال اجرا است و بخشی از آزمون کتبی آن انجام شده و بخش دیگر از آزمون هم در اوایل سال آینده گرفته و سپس مصاحبه انجام می‌شود.
استاندار بوشهر اضافه کرد: جذب این تعداد معلم و دبیر فرصت خوبی است که آموزش و پرورش استان بوشهر بتواند نیاز خودش را با تأمین معلم و دبیر جبران کند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری بوشهر وی از همه دانش‌آموختگان استان بوشهر دعوت کرد در آزمون‌های بعدی که در ۲۷ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود شرکت و از این فرصت برای استخدام در آموزش و پرورش استفاده و به جامعه و نسل آینده خدمت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدارس شهرستان چادگان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
  • بوشهر هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد
  • استان بوشهر سهمیه استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر را دارد
  • اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل
  • آمادگی ۷۹ مدرسه کردستان برای اسکان نوروزی فرهنگیان/ آغاز اسکان حضوری از فردا
  • آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت
  • فعالیت بیش از ۱۴۰۰ مدرسه شاهد در کشور / این مدارس باید مصداق تحقق ویژگی‌های سند تحول باشند
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • توضیحی درباره ‌فعالیت‌ غیرحضوری مدارس اهواز و کارون در نوبت صبح و ظهر
  • زمان تعطیلی مدارس اعلام شد؛ مدارس تا چه تاریخی دایر خواهد بود؟