Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-19@02:59:53 GMT

تیراندازی‌های مشکوک در فلسطین اشغالی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۶۰۹

تیراندازی‌های مشکوک در فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی بدون اشاره به جزئیات بیشتر از وقوع تیراندازی‌هایی در فلسطین اشغالی خبر داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های صهیونیستی شامگاه پنجشنبه با انتشار اخباری مبهم از وقوع یک یا چند تیراندازی در فلسطین اشغالی خبر داده اند.

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست ابتدا شامگاه پنجشنبه ساعت ۲۳:۱۰ به وقت محلی گزارش داده یک تیراندازی در شهر «جات» در شمال فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته و بر اثر آن فردی ۲۷ ساله به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه بدون اشاره به جزئیات بیشتر نوشته که پلیس در حال انجام تحقیقات درباره این حادثه است.

این روزنامه ۱۶ دقیقه بعد خبر دیگری منتشر کرده و نوشته یک مرد ۴۰ ساله بر اثر تیراندازی در نزدیکی منطقه «گیناتون» در مرکز فلسطین اشغالی به قتل رسیده است. پلیس گفته که در حال تحقیقات درباره مرگ این فرد است و به نظر می‌رسد که این حادثه قتل از قبل برنامه‌ریزی‌شده بوده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به جزئیات بیشتری از این حادثه اشاره نکرده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فلسطین سرزمین های اشغالی نابودی اسراییل شهر جات فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله لبنان به پایگاه اسراییلی السماقه در شمال فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حزب الله لبنان اعلام کرد پایگاه اسراییلی السماقه در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

حزب الله همچنین تاکید کرد که خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را هم هنگام ورود به پایگاه المالکیه با راکت هدف قرار داده است.

ساعاتی پیش از این نیز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که این رژیم جنگ با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه را باخته و همپیمانان خود را نیز از دست داده است.

این رسانه‌ها اعلام کردند: دود رخ‌دادهای نوار غزه و اقدام علیه حزب‌الله لبنان دیر یا زود در چشم ما خواهد رفت و این اتفاقات به منزله انفجاری به روی ما خواهد بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: جبهه داخلی برای یک جنگ منطقه‌ای که هزاران بار از جنگ در نوار غزه دشوارتر و خطرناک‌تر خواهد بود، آماده نیست.

این رسانه‌ها اذعان کردند: رییس ستاد کل ارتش منزوی شده و سکوت اختیار کرده است. او از خیلی وقت پیش کنترل رخ‌دادهای میدانی را از دست داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بیان کردند: ما در خطیرترین رسوایی از زمان تأسیس ارتش و خطرناک‌ترین شکست از زمان پیدایش اسراییل هستیم.

از طرف دیگر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که عملیات‌های جدیدی را در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲ عصر امروز یکشنبه هفدهم مارس ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی موجود در موضع العاصی را با سلاح تیربار هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف پادگان صهیونیستی «متات» نیز از سوی حزب‌الله لبنان با تسلیحات موشکی هدف قرار داده شد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۳۰ عصر امروز یکشنبه هفدهم مارس ۲۰۲۴ موضع المرج را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

همچنین طبق اعلام حزب‌الله لبنان ظهر امروز نیز موضع المطله از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با تسلیحات مناسب هدف گرفته شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اذعان کردند که فرمانده یکی از گردان‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه اصابت موشکِ شلیک‌شده از سمت لبنان به جنگ‌افزار حامل آن، زخمی شده است.

کد خبر 6057705

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه پهپادی صهیونیست‌ها
  • حمله حزب الله لبنان به پایگاه اسراییلی السماقه در شمال فلسطین
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۵ پایگاه صهیونیستی
  • شولتز به فلسطین اشغالی می‌رود
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • واکنش تمسخرآمیز رسانه‌های صهیونیستی به تهدیدات علیه لبنان/ این اسرائیل است که به «عصر حجر» برگشت
  • حمله موشکی به پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی