Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی نیمه اول دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

گفتنی است، این مسابقات با هدف تقویت مهارت‌های بیانی و فراگیرساختن دستاورد‌های پژوهشی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری، ایجاد فرصتی برای ارائه دستاورد‌های دانشجویان پرتلاش و با استعداد به سازمان‌ها و صنایع نیازمند و ایجاد ارتباط متقابلی میان دانشجویان و بدنه صنعت در راستای استفاده از توانمندی‌های فارغ التحصیلان برای رفع نیاز‌های کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در آذربایجان غربی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور و مشارکت دانشگاه‌های سراسری ارومیه، علوم پزشکی ارومیه، پیام نور آذربایجان غربی، دانشگاه صنعتی ارومیه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار خواهد شد.
فراخوان مرحله مقدماتی پنجمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه‌ای از پایان نامه‌های دانشجویی در آذربایجان غربی از ۱۰ آذرماه اعلام شده و تا ۳۰ آذر ماه مهلت ثبت نام فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکتری است.
شایان ذکر است، تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن که در همه رشته‌های مصوب که از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا پایان مهرماه ۱۳۹۹ از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آبان ۹۹ به تصویب رسانده اند می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.
لازم به ذکر است، زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات در استان آذربایجان غربی نیمه اول دی ماه سال جاری برگزار می‌شود و مرحله نیمه نهایی مسابقات تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد و مرحله نهایی مسابقات بهار ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی واقع در خیابان شهید بهشتی کوی منصور افشار ساختمان جهاد دانشگاهی معاونت فرهنگی مراجعه و یا با شماره ۰۴۴۳۳۴۴۴۰۷۰ تماس حاصل کنند و یا کلمه «دفاع» را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۶۰۶۶۰۰ ارسال کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پایان نامه های دانشجویی جهاد دانشگاهی وزارت علوم پایان نامه سه دقیقه ای پنجمین دوره مسابقات آذربایجان غربی جهاد دانشگاهی معاونت فرهنگی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ فینال در کرمان بعد از پایان لیگ

زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ظهر امروز (یکشنبه) در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ پرسپولیس به آلومینیوم خورد

 

 امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی درباره زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها گفت: مسابقات این مرحله در روزهای 6 و 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد، حدفاصل هفته‌های بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم لیگ برتر و مسابقات مرحله یک چهارم نهایی نیز اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینال در اواخر خرداد ماه و بعد از پایان لیگ برتر برگزار خواهد شد. فینال جام حذفی نیز با تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ در کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین رویداد بین الملی تاریخ کشور در حوزه ورزش‌های الکترونیک برگزار می‌شود.
  • تفاهم‌نامه همکاری با شرکت عمران شهر جدید علوی منعقد شد
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • لزوم استفاده باغداران از نهال های شناسنامه دار و استاندارد
  • اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ فینال در کرمان بعد از پایان لیگ
  • صابری: مسئله محوری پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • صابری: مسئله محوری تمام پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  •  فراخوان ثبت‌نام «مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای سدید»
  • فراخوان ثبت‌نام «طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان سریر»
  • یک فرصت طلایی برای هنرجویان متقاضی شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز هنر جهاد تهران